verdrietig

De afgelopen weken was ik heel moe en misselijk. Werken ging maar net of zelfs niet. Hoe zwanger kun je je voelen? Broeken willen niet meer dicht om mijn buik, mijn borsten zijn al een cupmaat gegroeid en megagevoelig. Heb hier wel meegelezen, maar nauwlijks geschreven, veel te moe.

Vandaag hadden we de termijnecho. We zouden 10 weken ver moeten zijn. Helaas, geen hartslag. Het vruchtje (voor mijn gevoel gewoon ons kindje) was ongeveer 8 weken oud.

Nu moeten we nadenken of het vanzelf willen laten komen of dat we een curretage willen. Ik weet het nog niet, ben nu vooral verdrietig.

Ik wens jullie allemaal een prachtige en vooral voorspoedige zwangerschap toe. Ik weet hoe mooi het is en kan zijn, want ik heb al twee prachtige kinderen. Maar ook deze derde was o zo welkom....

Hi meid,

Jeetje wat vervelend voor jullie.... Wat heeft moeder natuur jullie in de steek gelaten!! Oneerlijk gewoon!!!!! Tuurlijk is het jullie kindje, niet een vruchtje... Maar ja, da's een medische term. Meid neem hier ECHT even de tijd voor, ik weet hoe je je voelt. Je mag boos en  verdrietig zijn, het heeft even de tijd nodig om een plekje te krijgen.

Ik heb in juni hetzelfde meegemaakt en ik heb 2 weken gewacht op de miskraam, helaas... Die weken vond ik zoo enorm slopend, hoewel het wel het beste is voor je lichaam om het vanzelf te laten komen. Denk er goed over na en stel je voor jezelf, oftewel de curettage,  een deadline. Ik heb uiteindelijke een curettage gehad, het viel me ontzettend mee. Maar vaak hoor je dat de miskraam snel na het verdrietige nieuws komt, en je verloskundige kan je uitleggen wat je evt kunt verwachten; het kan namelijk heftig worden.

Meid: heel veel sterkte; ik denk aan je!

Groetjes, Jannie

ach meis, wat naar...

eerst kijk je weken uit naar de echo en dan dit...
een zwangerschap is een wonder en ik hoop snel dat je toch je derde weer krijgt.

sterkte!

Ik weet hoe jij je voelt. Ik heb vandaag helaas hetzelfde nieuws gekregen, tenminste bij mij is helemaal geen vruchtje meer zichtbaar.

De vruchtzak is bijna 6 weken qua maat, kan betekenen dat het toen mis gegaan, of dat het kindje nog geen 6 weken oud is. Aangezien ik 8 weken geleden al een positieve test had heb ik toch echt wel het idee dat het fout is.

Ik moet 1 week wachten, of dat het natuurlijk gebeurd en anders kijken ze nogmaals of het niet nu opeens wel zichtbaar is.

Wij zijn keihard van de roze wolk afgevallen en het doet ons nu nog heel veel verdriet. Ondanks dat de natuur hiermee duidelijk heeft aangegeven dat het geen gezond kindje was.

Ik ben ook heel blij met mijn zoontje nu, hij biedt ons gelukkig heel veel troost.

Sterkte ermee!

hoi meiden

heel veel sterkte met dit verlies.
ik zelf ben ook heel bang dat het mis gaat.
moet donderdag voor een echo.
ben best zenuwachtig
ik hoop maar op een goede echo.
ik ben rond de 10 weken
heb al wel een hartje gehoord toen ik 5 a 6 weken was
maar toch vreselijk onzeker.

safri

Hey Rosa, wat naar voor je... he bah... Hopen op n wondertje maar begrijp dat je eigenlijk niet veel hoop meer hebt. Wat een domper en ik wens jullie heel erg veel sterkte!
Groetjes Jannie

Terug
Bovenaan