verdrietig

Hoi meiden,
zoals de meesten van jullie wel weten hebben mijn ex en ik in september j.l onze relatie beëindigd. Het ging niet meer tussen ons en bovendien vermoedde ik dat hij vreemd ging, deze vermoedens zijn vandaag bevestigd.
Hij was hier even en zat met Daniëlle in bad toen ik (weer) in zijn telefoon zat te neuzen op zoek naar bewijs en nou daar was het: meer dan 50 smsjes over hoeveel ze van hem houdt hoe geweldig die in bed is en noem maar op.
Jezus wat werd ik er onpasselijk van, ik werd helemaal gek. Begrijp me niet verkeerd: ik stond zelf helemaal achter onze breuk en wilde ook absoluut niet opnieuw met hem verder. Maar wat een verdriet omdat hij zo gelogen heeft, ik heb het hem zo vaak gevraagd, ik had nl. al eerder sms-jes ontdenkt, maar die kon ie dan nog net verklaren. (al geloofde ik dat niet)
Hij wilde het eerst weer ontkennen maar dat ging natuurlijk niet. Hij ook huilen, ik nog harder, echt wat doet het toch zeer.
Ik ben blij dat ik hier even mijn verhaal kwijt kan want het is te laat om vriendinnen te bellen.
Nou meiden bedankt voor jullie luisterend oor alvast en hoop dat jullie wel een leuke Sinterklaas hebben vandaag,
groetjes van Sonja

O Sonja, wat moet jij je rot voelen. Ook al was je al klaar met deze relatie, dit wil je gewoon niet. In je vorige topic las ik dat jullie toch als vrienden uit elkaar gingen. Ik denk dat dit nu voor je gevoel wel anders aanvoelt. Hoop dat je je snel wat beter voelt en het achter je kan laten.

Groetjes Babybelle

Op dit late uur..jemig wat naar voor je..!!
Dit is ook al erg als iemand het eerlijk verteld, maar er over liegen is nog erger..
Ik zou het ook altijd willen weten, denk ik..
En al ben je uit elkaar en sta je er achter, dan doet dit zeker verdriet..Je hebt toch van die man gehouden, en hij is en blijft de vader van je kind..
Nouja, weet je wel weer waarom het over is..
Veel sterkte..en kop op he!!
Hij is je niet waard moet je maar denken..

En ja..we hadden een leuke sintavond hoor. een erg leuke sint op bezoek, met twee pieten..
Kids vonden het super, erg leuk!
Alleen..ik dacht dat de camera liep....toen ik net even wilde terug kijken..stond er niks op!!!
BALEN!!
Kan wel janken..wel foto's maar toch..

Gr Rina

Jeetje Sonja, wat onwijs klote zeg. En ook al ben je nu uit elkaar en sta je er achter. Je voelt je natuurlijk bedonderd!
Ik hoop dat je ondanks je verdriet toch lekker hebt geslapen.

Hele dikke knuffel, Maris

Hoi Sonja,

Wat een avond/nacht zal je gehad hebben!!
Echt heel erg dat hij zo gelogen heeft tegen je, en dat je er nu zelf achter moet komen...

Sterkte ermee!!
Sammie

Hey Sonja,

Wat moet dat een rot avond geweest zijn voor je!
Heb je nog wel sinterklaas gevierd met Danielle?
Zo blijkt maar weer dat je gevoel toch klopte!

Sterkte ! en een grote knuffel
Gr mascha

Hoi Sonja,

Wat vervelend allemaal. En inderdaad, liegen is het ergste, hoe moet je iemand nog vertrouwen?
Je bent toch voor altijd met hem verbonden vanwege je kindje. Dan is het erg als je op deze basis verder moet.
Heel veel sterkte meid!

Groetjes,
Maike

Hee wijffie,

Wat ontzettend rot voor je. Ik kan me heel goed voorstellen dat je er even helemaal doorheen zit. Ik hoop dat je een klein beetje steun vind bij ons. Dit verdien je gewoon niet! Ik vind het nog steeds erg sterk van je dat je hebt doorgezet met de breuk en blijkbaar klopte je voorgevoel.

Sterkte!
Ing

Terug
Bovenaan