verdrietig

Hé wat vervelend!!! Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt.

Ik vind het knap dat je instinct je dus eerder al niet in de steek heeft gelaten!!!

Sterkte, Liefs,

Martine

hoi Sonja,

klote zeg dat je vermoedens klopte en vooral dat hij erover gelogen heeft.
Ik hoop dat je je inmiddels wat beter voelt en dat je het achter je kunt laten. Je beslissing om alleen verder te gaan is in ieder geval een goede geweest!
Heb je nog een beetje een goede nacht gehad na dit alles? Je kunt hier inderdaad wel even lekker je verhaal kwijt, hoop dat het oplucht.

Sterkte ermee,
Tamar

Hey Sonja,

Wat verschrikkelijk naar om je gevoel dus bevestigd te krijgen ;'-(
Het voel denk ik als een soort van trap na...
Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, en misschien is nu je gevoel alleen nog maar meer bevestigd dat het samen dus echt niet meer ging..
Alleen om er om deze manier achter te komen is inderdaad een beetje jammer (understatement) laf dat hij niet het lef had om het je gewoon recht in je gezicht te vertellen!

Geniet maar extra van je kleine meid en wees blij dat je van m af bent.. (om het maar even bot te zeggen :-()

Hoi meiden,
bedankt voor jullie reacties,
ik moet zeggen dat ik toch wel blij ben met dit forum, jullie zijn toch een soort van vriendinnen geworden en het is stiekem ook een beetje anoniem.
Het lucht mij altijd erg op om er over te praten en te schrijven. Vandaag ben ik eigenlijk nog erg boos omdat ie zo gelogen heeft maar gelukkig niet meer zo gehuild als gister.
Dit versterkt zeker mn gevoel dat ik er goed aan heb gedaan om alleen verder te gaan.

Bedankt meiden,
groetjes van Sonja

Hoi Sonja,

Ik lees je verhaal nu pas. Wat een l*l!!!!! Misschien klinkt het heel stom, maar ik weet precies hoe jij je voelt. Ook ik ben er bij mijn ex achtergekomen dat hij vreemdging, toen ik 8 maanden zwanger was van mijn oudste zoon. Ook via zijn telefoon. Wij waren toen nog bij elkaar, en hij beloofde met die griet te stoppen. Dit heeft geduurd tot 31 december, toen lag er na mijn werk een brief op tafel (wat een lafbek, he) dat hij er toch mee wilde stoppen, maar dat het absoluut absoluut absoluut niet aan die griet lag. Jaja, vier weken later woonde hij ermee samen. Ook ik heb toen een ontzettend leuk oud en nieuw feestje gehad, maar niet heus.

Nu, na acht jaar, heb ik het hem wel vergeven, maar ik ben het niet vergeten. Ook nu nog kan ik ontzettend boos worden om wat hij heeft gedaan, vooral de manier waarop. Mijn huidige man vind het dan ook een enorme L*L, maar goed, hij houd de lieve vrede, omdat we door mijn zoon altijd met hem te maken zullen hebben.

Nu is jou verhaal misschien een beetje anders, maar het gevoel is denk ik hetzelfde. Je voelt je gewoon ontzettend belazerd, verdrietig en boos. Ik ben blij dat het gevoel al wat meer bij je gezakt is. Al zal het waarschijnlijk nog wel vaak opsteken bij je.

Wees inderdaad maar blij dat je van hem af bent. Hij verdient jou niet!!!

Lieve Sonja,

dat is echt balen dat nu pas je vermoedens bevestigd worden! Ik hoop dat je ondanks alles een leuke en gezellige kerst tegemoet gaat en het allerbelangrijkste blijft Daniëlle, daar moet je echt van genieten!

En ik snap precies dat je zo ontzettend boos kan zijn nu...heb ik namelijk met mijn ex gehad, pas nadat wij 5 maanden uit elkaar waren, bleek dus dat hij al die tijd al vreemd ging!!

Liefs
Angel

Lieve Sonja,

Vreemdgaan is verschrikkelijk! Je kunt best verliefd worden op iemand anders, maar heb dan het respect om de ene relatie te verbreken voor je aan een andere begint.

Probeer je op positieve dingen te richten en zoek geluk in de kleine dingen. Geniet van je meisje, zij zal altijd van je blijven houden. Het is nu allemaal even moeilijk, maar je kunt het meid!

Liefs, Marisa

Terug
Bovenaan