Verdrietig...

Hoi meiden,

We hebben al vaker topics erover gehad.... gister wilde ik het toch proberen... vrijen............

Ik heb afgelopen weken het geknuffel erg afgehouden omdat ik niet wilde dat er verder wat van kwam.. en wilde geen valse hoop wekken bij mijn man.

nu nam ik zelf het initiatief... maar barste weer direct in tranen uit....... :( ik snap het gewoon niet !!!
we hebben goed gepraat en ik wilde het erna toch nog proberen.... heel klein stukje naar binnen, maar ik durfde het echt niet.. zo stom.. ik moest ook zo huilen en spande alles aan.. ik dacht dat ik alles voelde en zat er heel erg op te wachten dat het pijn zou doen. Dat viel eigenlijk wel mee maar ik durfde niet verder...

ik begrijp mezelf gewoon niet.. het wordt zo ook steeds erger en ben bang dat ik mezelf gek maak.. zal het gevoel ooit weer terugkomen ? Nu heb ik natuurlijk weer het idee dat ik heb gefaald gister.. en de volgende keer maakt het daardoor niet makkelijker op..

Denken jullie dat ik hiervoor hulp moet zoeken ? Of het gewoon de tijd geven ?
Mijn man heeft alle begrip en geduld... hij vindt het totaal niet erg om te wachten en doet er helemaal niet moeilijk over.. het komt wanneer de tijd rijp is zegt hij.. maar dat wil ik niet.. ik wil hem gewoon ook plezieren.. ik schaam me diep en voel me schuldig. Het maakt me zo verdrietig... ik zou ook niet weten met wie ik er verder over kan praten.. ik praat over alles mte mijn moeder met wie ik een super goede band heb maar dit gaat me iets te ver..

Ik heb er ook gewoon totaal nog geen behoefte aan en heb ook helemaal geen zin om met mijn man te spelen zeg maar.. ik wil gewoon geen gedoe.. is dit nou gek ? Ik vind het zo egoistisch van mezelf.. pff
ik weet het gewoon even niet meer..

sorry moest het even kwijt !

ow meid wat naar allemaal!
maar zou zeggen:geef het nog even de tijd je hoeft echt nog geen hulp te zoeken hoor,eens komt er een tijd dat je wel durft en weer zin hebt,laat eerst die zin maar weer eens komen en dan gaat de rest ook weer wel.
Rivano is nu bijna 5 weken maar heb ook totaal nog geen zin hoor!tot frustratie van mn man,we hebben het nu 2x gedaan,maar meer voor mn man dan mezelf.als we eenmaal bezig zijn,gaat het ook weer wel...maar in algemeen staat mn hoofd er gewoon niet naar,komt gewoon door het zorgen heel de dag voor de kids.daarbij geef ik bv dus aan mn borsten mag ie al niet komen die zijn nu echt alleen voor de baby.voel me ook nog niet aantrekkelijk erdoor,mn buikje is ook slapper maar dat vind mn vent juist weer sexy en lekker zacht haha...
bij mn andere kids had ik pas na een maand of 6 weer echt zin in seks....dus ja niet vreemd hoor,we zijn ook nog volop aan het ontzwangeren he!en daarnaast druk met onze baby en andere dingen

geeft de tijd komt echt wel weer goed hoor!
fijn dat je man zo geduldig is,kan ik niet echt zeggen ook al begrijpt ie het wel is toch moeilijk voor hem

liefs jootje

Je bent hierin echt niet de enige! Ik had de laatste maanden van mijn zwangerschap al geen zin meer en nu nog steeds niet. We hebben het laatst wel geprobeerd, maar ik vond het verschrikkelijk. Wilde mijn man om dat moment dat niet zeggen maar was blij dat het klaar was. We hebben daar de volgende dag wel over gesproken en hebben wel wat punten vast gesteld waar het mee te maken heeft. Helaas zijn dat toch dingen in mijn hoofd waar ik zelf mee moet dealen...
Gelukkig dringt m'n man niet aan, al merk ik soms wel dat hij baalt als ik geen zin heb, maar hij legt zich er bij neer. Ik probeer me er wel af en toe toe te zetten omdat ik bang ben dat de drempel anders alleen maar hoger wordt.

O wat vervelend!! Je moet doen wat goed voelt voor jezelf en niets forsereen.. ik denk dat je er vooral veel over moet praten en zorgen dat je helemaal ontspannen bent als je het probeerd. en dan niet alleen om je man te plezieren maar omdat je zelf zin hebt.

Ik snap dat je er verdrietig van wordt, echt heel vervelend! En ik begrijp ook dat het nu lijkt alsof het gevoel nooit meer terug komt, maar dat komt heus terug. Maar zo'n bevalling is nogal wat en je bent nu ook zo met je kleintje bezig, dan zit je in een hele andere sfeer. En het gevoel dat je moet maakt het er allemaal niet beter op, terwijl je helemaal niet moet van je man. Probeer het los te laten, dan komt echt die dag wel, misschien nog wel sneller dan je nu denkt!

Succes meis.

Hi meiden !

Bedankt voor jullie fijne reacties !!! Ik vind het erg fijn te lezen dat ik niet de enige ben waarbij het nog niet hoeft.

Ik herken het ook heel erg wat je borsten betreft... daar komt alleen Jari aan en verder afblijven !!! Ik zelf wil er al amper aanzitten.. doe het zo min mogelijk ! Veels te gevoelig en zie het totaal niet als iets erotisch.. ze zijn nu nuttig en verder totaal niet interessant.

Maar ik ben ook wel bang dat de drempel zo steeds hoger komt te liggen.. het wordt een steeds groter ding in je hoofd en het genieten wordt lijkt me veel lastiger.. dus misschien moeten we het gewoon steeds weer een beetje proberen.. in ieder geval wil ik wel proberen meer te knuffelen en aandacht geven aan elkaar. Wie weet dat dat al kan schelen.

Nogmaals heel erg bedankt !! Doet me goed om julllie reacties te lezen ;)

Veel liefs Marit !

Heey meid,

Ik herken in je verhaal mijn zusje heel erg. Zij heeft vaginisme. Zoals jij het beschrijft lijkt het er wel op. Ook zij moet erg veel huilen tijdens het vrijen en bij haar kan er ook niks in. Zij loopt bij de fysio en met goede oefeningen gaat het nu steeds beter.

Ik zou het eerst nog even afwachten, grote kans dat je over een maandje wel weer zin krijgt, maar mocht je met een paar maanden nog steeds problemen hebben zou ik toch eens naar de ha gaan en vaginisme bespreken.

Ook hier is de zin nog niet helemaal terug hoor. ik doe het om mn vent te plezieren maar heb er zelf eerlijk gezegd ook nog niet zo'n behoefte aan. Wel aan knuffelen. Maar zijn we fijn aan het knuffelen dan denkt mn man meteen dat er meer kan. Hij begint het nu wel zat te worden hoor. Maar het komt vanzelf wel weer. Geduld is niet zijn sterkste kant hihi!

Succes meid!!
Liefs ciomama

even heel persoonlijk maar ga zelf oefenen
er is zoveel gebeurt met jou en jouw lichaam!
wordt eerst zelf vertrouwd met jer lichaam en vagina
eerst met de vingers dan een klweine dildo en uiteindelijk pas je man erbij

succes en verwacht niet teveel van jezelf

Terug
Bovenaan