<p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Mijn dochter is nu net 18 weken en doorslapen doet ze snachts niet meer. Ik heb gehoord van de slaapregressie maar word gewoon gek. Knetter-GEK </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ze gaat in bad, liedjes erbij, gezellig insmeren etc. Dan krijgt ze een flesje. Dit doe ik rond 19/19.30 uur. Ik geef het laatste flesje (a 240ml, nutrilon omneo) rond 23.30 uur , verschoon haar dan ook, knuffeltje erbij etc etc. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Dan ineens word ze wakker rond 02 uur of rond 04 uur heel onrustig met dr armpjes zwaaien en beentjes schoppen in de slaapzak. (Ik check altijd btw of ze een vieze luier heeft) Speen erin en dan slaapt ze weer door, soort van. Want ze blijft gerust 2 uur lang zo onrustig doen. Heel beweeglijk. Of ze begint keihard te huilen als de speen eruit floept. Ik loop elke keer heen en weer. Ik heb zo een groot babyjem kussen waar ik haar in leg naast mij in bed maar dan is alles hetzelfde en ik vind het fijner dat ze in dr eigen bed slaapt want dan kan ik niet uit moeheid per ongeluk een verkeerde beweging maken. Ik ben alleenstaand en trek dit niet langer. Zij slaapt niet en ik ook niet. Heel soms laat ik haar even uithuilen en dan slaapt ze daarna rustig verder. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Dat is ook geen doen. Ik vind het zielig en weet het allemaal even niet meer!! Op mijn ouders kan ik niet rekenen en vrienden.. sja die hebben allemaal hun eigen gezin. Ze zou eventueel wel een dagje naar een vriendin kunnen maar daarmee is niks opgelost.</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Ben er best verdrietig van omdat ik een keer flink uit mn plaat ging en ik zo niet ben. Ik hou heel veel van mn dochter maar ben doodmoe. Ik werk fulltime bij de rijksoverheid, huishouden etc alles doe ik alleen en heb hier geen oplossing voor. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Op de crèche zeggen ze dat dit het verwerken van dagelijkse indrukken is.. Wat doe ik fout??</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);"> </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Graag jullie eerlijke advies. </span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal;"><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Bedankt xx</span></p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; line-height: normal; min-height: 20.3px;"> </p><p style="margin: 0px; font-stretch: normal; font-size: 17px; line-height: normal; font-family: '.SF UI Text'; color: #454545; min-height: 20.3px;"> </p>