Verdrietige mama

Ik sluit me ook aan bij bovenstaande ! Heel knap hoe je alles doet. En snap dat het soms even teveel wordt! 
Misschien is na het laatste flesje haar buikje wel zo vol, dat ze daar last van heeft. Een vriendin zei dit laatst en ik vond het wel een logische verklaring eigenlijk. 
Mijn dochter was ook erg onrustig s nachts, geen idee waar dat van kwam, omdat ze voorheen wel doorsliep. Ik ben toen eens gestopt met de laatste fles en toen sliep ze in 1x door van 20.00 tot 08.00. 
Nu wordt ze soms nog wel eens wakker s nachts, maar niet meer zoveel als voorheen. 

Ha lieve dames,

Superbedankt voor de lieve woorden en het meedenken!! Dat doet me goed. 

Ik ga zeker jullie advies opvolgen en die laatste fles rond 23 uur maar laten voor wat het is. Mocht ze dan snachts wakker worden, geef ik dan een flesje.

Ja 240 is misschien wat veel maar ze is al sinds ze wat jonger is een goede drinker. Toen het CB aangaf dat ze 165 mocht gaan drinken, dronk ze al 200. 

Ik pieker soms veel omdat ik weinig mensen heb om het een en ander mee te delen maar na deze berichten weet ik dat het normaal gedrag is van mn dochter en ik gewoon meer geduld moet hebben. 
Ben echt opgelucht! :) 

Alvast een fijn weekend allemaal
X

Het is al veel gezegd maar ik wil het graag ook nog even kwijt: ik heb heel veel bewondering voor je dat je het in je eentje red en tegelijkertijd je verdriet durft te delen. Hoe mooi het ouderschap ook is, het is gewoon loodzwaar en we zijn allemaal wel eens verdrietig. Je dochter zal later waanzinnig trots op je zijn! En onthoud: dit is tijdelijk, er komen betere tijden :) 

Dankjewel gebruiker10134994. Bedankt voor je lieve woorden. Ja helemaal waar, dit is maar tijdelijk. 
tot nu toe is er weinig verandering. Afgelopen nacht heb ik alleen hazeslaapjes gedaan omdat het weer feest was. Jullie tips zeker opgevolgd maar het heeft vast meer tijd nodig. 
Fijn pinksterweekend allemaal 

Terug
Bovenaan