onze slaapkamer bijna 6 weken terug geschilderd met 2 verschillende merken verf op basis van water. Een merk al eerder gebruikt waar we goeie ervaringen mee hebben maar nu een nieuw merk geprobeerd maar de geur van deze verf is na bijna 6 weken nog steeds niet weg. Inmiddels continu laten luchten (ramen tegen elkaar open) vanaf opstaan tot aan slapen. Ventilatoren aan, bakjes met zout en water+azijn neergelegd. Ui gesneden en neergelegd. Inmiddels ook al gesprayed op de geverfde muur met een oplossing van water en azijn 1 op 1. Het is gelukkig wel minder geworden en wanneer de ramen openstaan ruik je het niet of af en toe een vleugje maar zodra het raam dichtgaat, lijkt de geur zich weer op te hopen en ruik je het weer. Ben het zo zo zo zat. Slaap al die tijd al op zolder maar hoe moet dit over 7 weken wanneer de baby komt en op die kamer met ons moet slapen. Word er zo radeloos van. Verfwinkel wil de verf testen maar dat heb ik zelf al gedaan op een glas en het is gewoon die geur. Van een kennis ook begrepen dat ze deze verf had gebruikt en 3 dagen een soort plastic geur had maar daarna wel weg (weliswaar in de keuken dus waarschijnlijk gemaskeerd door al het koken). Heb het nog niet eens opgestuurd want verf zal wel ‘ in orde’ zijn (slager keurt zn eigen vlees) en had gehoopt dat met al het luchten het inmiddels weg zou zijn. Wie heeft dit ook gehad?
We denken niet dat het aan de muur ligt. Deze is jaren geleden gestuuct en paar jaar geleden ook geschilderd met gamma verf door vorige bewoners (die hadden nergens last van).
De muren die met het andere merk verf zijn geschilderd, is niks mee aan de hand. Dus het ligt echt aan dat ene merk verf. Wat een spijt heb ik hiervan!!
Herkenbaar en tips?!
We denken niet dat het aan de muur ligt. Deze is jaren geleden gestuuct en paar jaar geleden ook geschilderd met gamma verf door vorige bewoners (die hadden nergens last van).
De muren die met het andere merk verf zijn geschilderd, is niks mee aan de hand. Dus het ligt echt aan dat ene merk verf. Wat een spijt heb ik hiervan!!
Herkenbaar en tips?!