Verflucht blijft hangen

het merk heet labpaint. Deze heb ik voor het eerst gebruikt en hij heeft helaas een bepaalde kenmerkende geur. Ik heb de verf zelf op een stuk glas geverfd om de geur te beoordelen. Deze geur is ook wat ik in de kamer ruik. Weet vrijwel zeker dat de geur afkomstig is van dit merk. Het andere merk heb ik al vaker in het verleden gebruikt en nooit last van gehad.

Het bedrijf zegt dat ik niet bang hoef te zijn voor schadelijke stoffen en de dyson luchtreiniger geeft ook aan dat het gehalte formaldehyde en VOS er amper is. Tijdens het koken schiet dit wel omhoog dus vertrouw wel dat de luchtreiniger goed meet. Maar toch zit het me niet lekker die geur.

Bedrijf gaat de verf testen dus heb gevraagd wat ze gaan testen. De geur en of het product in orde is. Ze ‘kunnen’ niet komen om de geur te beoordelen maar willen alles uit de kast trekken om dit op te lossen..

Goed dat je zegt om niet over te schilderen, want hier twijfelde ik wel over maar gaan we dus zeker niet doen! Hoop ook echt dat weg is voordat de baby komt maar heb er een hard hoofd in. Inmiddels staan 4 ventilatoren de hele dag aan, ramen open en heb ik een paar keer de muren met een mengsel van azijn en water afgenomen. Ga het nu dagelijks daarmee afnemen.

Nu nog verkouden dus ruik amper wat en man ruikt voornamelijk azijn, dus even afwachten.
Ik ben van mening dat je het allemaal veel te groot maakt. Ook de lucht buiten is niet schoon. Probeer het ook een beetje los te laten.
 
Hallo!
Dit klinkt herkenbaar. Niet bekend met het merk verf wat je noemt. Maar wij hadden enkele maanden hier een schilder thuis die de trap kwam verven. Vanwege baby dyson in de ruimte een paar dagen laten blazen. Verflucht bleef hangen, maar toen bleek de lucht uit de dyson te komen. Door de verflucht zijn kennelijk de filters direct verzadigd geraakt. Nu filters vervangen en nu is de lucht weg.
Kan het niet zijn dat jullie dyson de slechte lucht blijft circuleren?
Succes in ieder geval
 
Ik was net aan het googlen en kom je bericht tegen. Ik heb dus ook Lab paint gekocht en vandaag geverfd. Tijdens verven rook ik niks. Toen opgedroogd was en nu nog, ruik ik toch een onwijs rare geur, zelfs m’n vriend ruikt het. Soort plastic geur. Ik had de kleur canary champ! Is heb je nog een update? Is de geur bij jou weg?
 
Terug
Bovenaan