Vergeetactig !!

Ik herken het heel goed, alleen bij mij kwam het direct na de bevalling. Ik kon niet meer tellen hoeveel schepjes ik al in de flesjes had gedaan. En naar verjaardagen te gaan. Dingen op mijn werk. Mensen te bellen die geopereerd zouden gaan worden. Mijn vriend zei toen dat ik het maar even aan de gynaecoloog moest vragen of het normaal was in die mate dat ik het had. Toen ik terug kwam van de gynaecoloog zei hij: "en wat zei hij", waarop ik antwoordde:"oh shit, ben ik vergeten te vragen". Het klinkt misschien grappig, maar niet als je er drie jaar na de bevalling nog steeds last van hebt. Het is natuurlijk wel verminderd. Maar ik denk dat het nooit meer helemaal goed zal komen.
 
heeel herkenbaar hoor,alleen kwam het bij mij later in de zwangerschap,af entoe ook een beetje last van domme opmerkingen enzo,net of je er niet helemaal bij bent.ik ben altijd vreselijk alert geweest onthield alles,maar dan ook alles. gewoon over je heen laten komen, soms als je je concentreert en er goed op let dat je echt iets onthouden moet lukt het wel. maar ach het hoort erbij, soms is het wel makkelijk hoor, je krijgt al genoeg aan je hoofd. succes.
 
Terug
Bovenaan