vergoeding 20-weken echo

ik zit bij de unive en heb gebeld er over en ik krijg hem gewoon vergoed
met een standaard pakket he!!!!!
als ik hem wel opgestuurd krijg kan ikhem gewoon naar hun opsturen
gr marijke 14,1 weken

hallo,

ik zit bij de friesland zorgverzekeraar!
en ik krijg em voor   100% vergoed!

groetjes

De mensen die hem niet vergoed krijgen wil ik aanraden om hem alsnog in te sturen, want het is gewoon gedekt onder de basisverzekering en die moet overal gelijk zijn.
Het kan dus niet zo zijn dat er maatschappijen zijn die zeggen dat het niet gedekt is!!

Succes allemaal.

groetjes Danique
31w3d

hoi hoi
ik heb mijn 20 weken echo allang gehad maar wou toch ff zeggen dat ik daar nooit een rekening voor heb gehad....
niet via me zorgverzekeraar(vgz) en ook niet via  t ziekenhuis.
dus die is gewoon gedekt
moet r wel ff bijz eggen dat wij uitgebreid aanvullend verzekerd zijk maar weet nie of dat  r iets mee  te maken heeft heb ook  niet die dag een rekening meegekregen ze hebbend r zelfs nie eens over gepraat dus ja.....
ben nu inmiddels bijna 36 weken en heb niks gehoord of wat dan ook dus t zal wel goed zitte
maarja toch moet ie overal gedekt zijn heb ik begrepen
groetjes bianca
35wk+3dg

Hoi Biekske,

Ik zit ook bij CZ maar bij mij is het gewoon vergoed. Ik hoefde de rekening niet zelf in te sturen, het ziekenhuis heeft de rekening gewoon aan CZ gestuurd denk ik.
Ik weet wel dat CZ in sommige pakketten werkt met lijsten van zorgverleners. Misschien moet je inderdaad even checken of het uitgevoerd is door een zorgverlener die zij erkennen en waarmee zij contracten hebben. Op de site van CZ staan de zorgverleners vermeldt. Je kunt ook bellen en even vragen hoe het nou precies zit, want vergoeden doen ze het zeker wel... zit gewoon in je basispakket!!!

Groetjes
Wasabimammie!

ik heb ook 20 weken echo laten maken en ze zeiden dat ik het moest betaalen maar kreeg het op dokters verzoek vergoed dus ik krijg de rekening binnen ik stuur hm naar trias wat denk je krijg ik afwijzing dus ik was niet mee eens want op dokters verzoek krijg je vergoed dus ik gebeld naar trias hoop poes pas daar en ze zeiden het word gewoon vergoed moest het alleen voor schieten en dan kreeg ik het weer terug op de bank het word dus wel vergoed groetjes majorie 36 wk en 4dg

hallo

wij hebben een pretecho laten doen met 20 weken maar die wordt ook gewoon vergoed.
dus  niet alleen die in het ziekenhuis.
dat zou trouwens mooi zijn zeg dat de verzekering voor je gaat bepalen waar je je echo laat doen.
wij hebben hem helemaal vergoed gekregen.

groetjes liane

Hoi. Ik heb de 20 weken echo ook gehad en ik ben verzekerd bij CZ maar ik heb geen rekening of niets gehad. Hebben ze gewoon doorgestuurd denk ik en vergoed!
Groetjes Mikkie

Terug
Bovenaan