Vergrote nieren

Hey allemaal!
Hierbij mijn update!
De linkernierbekken is verwijd en kronkelende Urineleider. Rechts is GEEN vergrote nier gezien maar een goed werkende!! Na de bevalling gaan ze een echo maken voor de werking van haar linkernier en krijgt ze antibiotica.
Daarnaast zag ze wel wat witte darmen, er is 54% kans dat dit niks betekent. Voor de zekerheid hebben wij een gen test laten doen en die uitslag komt 1 november. Ze vond het zelf erg mild dus dit is uit voorzorg.
Voor haar nieren krijgen we in week 30 weer een uitgebreide echo als herhaling van de 20 weken echo. 
Al met al, zoals het er nu naar uit ziet, kan ze zelfs 100 jaar worden. 
Ik ben een beetje meer opgelucht?. 
Liefs! 

Aahh wat een fijn nieuws!
geniet van dit goede nieuws! Ben oprecht blij voor je!! 
Fijn dat ze met de 30 weken ook nog controleren hoe het ervoor staat. Ook voor je eigen gerust stelling. 
Geniet!
liefs!!

Hey
Ik ben toch wel benieuwd hoe het is gegaan. Ik ben speciaal even gaan kijken. 
Hopelijk is het een beetje meegevallen?
❤️ 

Hey!

t was een hele heftige dag gisteren. Ze hebben bij de echo gezien dat ons kleintje geen armpjes heeft. De handjes groeien op de schouders. En ook de onderbeentjes staan in de houding als je in kleermakerszit zit. Ze gaan nu van alles onderzoeken om uit te vinden hoe dit heeft kunnen gebeuren. Gelukkig hebben we heel veel lieve vrienden en familie die erg met ons meeleven en ons steunen.. we gaan nog een zware tijd tegemoet.. 
dank

Jeetje, nee toch.. :(
Wat fijn dat je nog veel steun hebt, al blijft het moeilijk. 
Hoe nu verder? Heb je een vervolg afspraak gekregen om dit te bespreken?
Ik steun jullie ook!!
Knuffel! 

Terug
Bovenaan