<p style="margin-right: 0cm; margin-left: 0cm; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif; color: #000000;">Hoi,</p><p style="margin-right: 0cm; margin-left: 0cm; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif; color: #000000;">Ik moet helaas nog even afwachten, maar zit mezelf een beetje gek te maken. De 30e zou mijn nod zijn. Dus misschien maar wat afleiding met jullie verhalen?
.</p><p style="margin-right: 0cm; margin-left: 0cm; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif; color: #000000;">Mijn vriend en ik hadden seks gehad de 18e en de ochtend daarna begon - denk ik - mijn ovulatie (begon te laat met testen). Ik heb namelijk een lange cyclus, latere ovulatie en voel dat altijd. Twee dagen verkrampingen gehad bij mijn eileiders en lage rugpijn. Daarna niets meer, op af en toe een steekje na. Ongeveer een week later (afgelopen maandag) hadden we weer seks. Daarna heb ik echter zo'n 1,5-2 uur verkrampingen gehad die echt aanvoelden als ongesteldheid. Had er echt wel even last van. Dat heb ik niet eerder gehad.</p><p style="margin-right: 0cm; margin-left: 0cm; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif; color: #000000;">Ik wilde een vervroegde zwangerschapstest doen, ook al weet ik niet of die bij mij al zou werken, vanwege latere cyclus. Maar die was negatief. Vanaf woensdagochtend ben ik nu alleen ook echt megadown. Ik heb geen idee waarom ik ZO down ben, wil het liefst de hele tijd huilen en heel down gewoon echt. Terwijl ik om me heen kijk en denk: er is letterlijk niks om me nu zo over te voelen, maar het gaat niet weg. Als ik iets ga doen of werken verdwijnt het ff, zodra ik weer 5 minuten alleen ben is het terug.</p><p style="margin-right: 0cm; margin-left: 0cm; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif; color: #000000;">Kan die emotie een symptoom zijn van zwangerschap? En hoe is jullie maand tot nu toe?</p>