Verhaal kwijt.. hoe gaat het bij jullie?

<p style="margin-right: 0cm; margin-left: 0cm; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif; color: #000000;">Hoi,</p><p style="margin-right: 0cm; margin-left: 0cm; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif; color: #000000;">Ik moet helaas nog even afwachten, maar zit mezelf een beetje gek te maken. De 30e zou mijn nod zijn. Dus misschien maar wat afleiding met jullie verhalen? ;).</p><p style="margin-right: 0cm; margin-left: 0cm; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif; color: #000000;">Mijn vriend en ik hadden seks gehad de 18e en de ochtend daarna begon - denk ik - mijn ovulatie (begon te laat met testen). Ik heb namelijk een lange cyclus, latere ovulatie en voel dat altijd. Twee dagen verkrampingen gehad bij mijn eileiders en lage rugpijn. Daarna niets meer, op af en toe een steekje na. Ongeveer een week later (afgelopen maandag) hadden we weer seks. Daarna heb ik echter zo'n 1,5-2 uur verkrampingen gehad die echt aanvoelden als ongesteldheid. Had er echt wel even last van. Dat heb ik niet eerder gehad.</p><p style="margin-right: 0cm; margin-left: 0cm; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif; color: #000000;">Ik wilde een vervroegde zwangerschapstest doen, ook al weet ik niet of die bij mij al zou werken, vanwege latere cyclus. Maar die was negatief. Vanaf  woensdagochtend ben ik nu alleen ook echt megadown. Ik heb geen idee waarom ik ZO down ben, wil het liefst de hele tijd huilen en heel down gewoon echt. Terwijl ik om me heen kijk en denk: er is letterlijk niks om me nu zo over te voelen, maar het gaat niet weg. Als ik iets ga doen of werken verdwijnt het ff, zodra ik weer 5 minuten alleen ben is het terug.</p><p style="margin-right: 0cm; margin-left: 0cm; font-size: 12pt; font-family: 'Times New Roman', serif; color: #000000;">Kan die emotie een symptoom zijn van zwangerschap? En hoe is jullie maand tot nu toe?</p>

Hoi! Herkenbaar, mijn NOD is morgen de 29e. Tot gister ging het eigenlijk wel goed maar sinds gister vind ik het toch wel lastig om er niet mee bezig te zijn. Er beginnen nu verschillende kwaaltjes te komen die ook net zo goed met de menstruatie te maken kunnen hebben. Ik denk dat dat ook voor jouw emotionele geldt, maar we weten het niet. 
Ik zei gister nog tegen mijn vriend, het zou fijn zijn als de eerste zwangerschapssymptomen en mensturatieklachten niet zo op elkaar zouden lijken maar totaaaaal verschillend zouden zijn, haha. Dat zou een heleboel valse hoop besparen.
Ik moet van mezelf eigenlijk wel tot maandag wachten met testen, mocht mijn menstruatie uitblijven dit weekend. 
Spannend! is het jullie eerste ronde?

@lorraine Oeh spannend! Nog even wachten dus, maar maandag hopelijk resultaat voor je! Laat het me weten ;).
Dat zou inderdaad echt fijn zijn haha, dat je een duidelijk onderscheid kunt maken. Want waarschijnlijk zoeken we ook wat sneller naar dingen die een teken zouden kúnnen zijn..
In ieder geval heb ik normaal nooit emotionele buien van deze graad haha, heb niet het idee dat mijn ongesteldheid me huilerig maakt. Wel lichamelijk precieze klachten, maar niet zo emotioneel.
Anyway, ik moet de 30e dus ongesteld worden. Gisteren (28) had ik bij het vegen ineens wat zalmroze bloed. Het zou dag 9 of 10 zijn na mijn ovulatiekrampen. Dus het zou kunnen. Gisteravond een minibeetje opgedroogd bruin bloed. Verder helemaal niks tot aan vanochtend. Dus ik wacht het nog af.... of het meer wordt en anders een test.

Spannend! Hoe staat het er voor??

Ik ben nu volgens mijn app officiëel 1 dag over tijd. Mede omdat ik één keer eerder een cyclus van 30 dagen heb gehad, verder altijd 27 of 28. Dus eigenlijk ben ik al 2 a 3 dagen overtijd. Ik heb echt 0 klachten behalve hevige hoofdpijn in de avond voor het eten, na het eten gaat het beter. Hoofdpijn is wel hormonaal bij mij, ik heb het soms rond mijn eisprong en soms rond mijn ongesteldheid. Dus het zegt eigenlijk erg weinig.
Vandaag maar vast een testje halen om morgenvroeg te doen, ben benieuwd! Ik ga er niet vanuit dat die positief gaat zijn eigenlijk.

oké ik kon het niet laten en heb net een action early test gedaan: heeeel licht streepje! Ik ga morgenvroeg opnieuw testen want ben niet 100% overtuigd (of dat durf ik nog niet). Maar gaat de goede kant op denk ik ☺️

@lorainne
wooow wat goed, gefeliciteerd!!! Let me know als je opnieuw hebt getest! :).
Ik moet het nog even afwachten. Heb net een test gedaan, nadat ik jouw bericht las haha. Maar is (nog) negatief. Misschien is het te vroeg, want vandaag is mijn officiele ongstdag. Dus nog wel spannend, want ik had dus vrijdagmiddag die hele korte lichte bloeding bij het vegen en sindsdien al 2,5 dag niets meer. Dat is wel bijzonder. Dus hier nog maar een paar daagjes extra wachten!
Succes morgen met de nieuwe test ;)

Goede tip trouwens, misschien ga ik ook nog even zo'n early test halen, die meet wat beter misschien op het begin. Dat had ik nu niet.

Ja de action early geeft schijnbaar wel vroeg resultaat!
Ik moest vannacht echt 5x plassen en wist niet zo goed wanneer ik nou het beste kon testen, uiteindelijk om 4 uur snachts gedaan maar was toch nog best wel waterige urine en dus ook weer nauwelijks te zien streepje. Ik probeer het morgenvroeg opnieuw. De spanning is wel echt hoog, ik wil het nu graag weten. Het is uiteindelijk ook prima als het deze maand nog niet gelukt is. wel jammer natuurlijk, maar deze wel/niet fase is zo slopend. 
Hopelijk weten we beide over een paar dagen meer!

Terug
Bovenaan