Verhaal kwijt.. hoe gaat het bij jullie?

Ja... ik ga het ook even een paar dagen laten rusten als dat lukt. Volgens mij staat ook bij de testen dat je dan het beste 3 dagen kunt wachten. Inderdaad, over een paar dagen weten we vast meer! Fijne dag :)

JAAAA wat goed, gefeliciteerd!!!!! Dat is echt megaleuk nieuws. Kan me voorstellen dat het onwerkelijk voelt. Ik zou dan zelf steeds denken: misschien nog een test doen, voor de zekerheid, haha. Echt heel erg fijn! Geniet ervan samen!

Hier een beetje down. Ik ben nu 2 dagen overtijd (wat ik nooit ben). Ik heb sinds vrijdag de mini'bloeding' niets meer gehad, wat al 4 dagen is. Dus ik begin steeds meer te denken: dit was een innesteling. Het zou qua tijd precies kloppen, met de eerdere krampen. En dus ook met dat mijn ongst die uitblijft. Maar als ik testen doe, zijn ze negatief. Ben nu gewoon verward en down.
Ik heb dit nooit eerder gehad in mijn cyclus. Maar mijn eisprong is wel erg laat, 19/20e, en ik denk dus dat mijn innesteling de 24 in de avond was, als dat allemaal klopt... Toen pas de 28e wat bloed. En nu las ik ergens dat bij een late eisprong vaak ook pas later te meten is of je zwanger bent. Dus ik moet deze week maar afwachten...

Dankjewel!!!

Het klinkt inderdaad als een innesteling bij jou! Heel vervelend inderdaad die dagen dat je in onzekerheid bent. Ik moet zeggen dat ik ook al 3 dagen overtijd was voor ik positief testte en het was alsnog een best lichte streep. Ik denk zelf ook dat mijn eisprong twee dagen later was dan de app aangaf. Dus ja ik kan me eigenlijk je gedachtegang goed voorstellen! Hopelijk lukt het om nog even geduld te hebben en heb je binnenkort ook een positieve test! Ik hoop het voor je!!

Ohh dankjewel, jouw berichtje stelt me weer wat gerust. Ik dacht dat jij het ook al eerder wist, maar dan kan het dus zomaar nog steeds raak zijn, gelukkig. Dan moet ik inderdaad nog even wat meer geduld hebben. Ik laat het je weten deze week :). Geniet van jullie fijne uitslag!!!

Terug
Bovenaan