<p>Hallo,</p><p>Ik wil even mijn ei kwijt. Ik voel me soms zo onbegrepen door mijn omgeving. We zijn al ruim 2 ( Als t al niet vanaf haar geboorte is)maanden aan t tobbe met ons meisje. Ze is nu 5mnd. Veel onrust huilen opgezette buik buikpijn eczeem reflux huilen. Misschien koemelk allergie maar daar lijkt t niet op aldus cb. Toch van de bv af en aan de nutrimagen en door twijfel weer normaal weer eczeem huilen buikpijn obsipatie. Lactulose en terug naar nutrimagen en aangemeld voor koemelkteam wachtlijst 6 weken. </p><p style="text-align: left;">Ondertussen gaat t iets beter minder huilen minder onrust eczeem rustiger. Een vrolijk meisje tot ze vorige week maagdarm infectie kreeg. Kan gebeuren knapte redelijk snel op. Gister hangerig jengelig verhoging. Vandaag 2.5 uur alleen maar gehuild veel scheten en 3x ontlasting. </p><p>Drinkt al weken slecht 60 tot 120 ml. </p><p>Ik voel me niet gehoord in haar klachten t is wachten wachten wachten. Zo frustrerend. Donderdag naar cb om te wegen en over haar slechte drink gedrag hebben. Ik hoop stiekem dat ze niet is aangekomen. Dit klinkt echt heel stom want tuurlijk hoop ik dat wel. Maar dan krijg je te horen ze groeit goed dus prima. </p><p>Alsof t alleen daarom gaat! Ik vind dat t een heel plaatje is jaa groeit mss wel maar nee ze zit niet lekker in haar vel heeft overduidelijk last van haar darmen. Ze drinkt zo slecht ook vaak een gevecht om haar wat te laten drinken. Hoe ver moet t gaan. Waar kan ik terecht waar ik wel serieus genomen wordt. En niet t vooroordeel krijg daar heb je weer zo'n overbezorgde losgeslagen kip zonder kop kloek. Want zo voel ik me heel erg! De huisarts is 10x niks wat een rare gast! 'Hoi floepsa ben je er weer, ach ben je niet fit?' Kijkt onder tussen naar mijn borsten. ' he wat vervelend he floepidrol'. ' uh ja uitzieken zetpil geven voor koorts tot ziens' </p><p>Dit is de huisarts van mijn man. Ik ben hier bij geschreven toen ik bij hem kwam wonen. Mijn eigen huisarts was een fijne man maar ja wel dik 30min rijden helaas. </p><p>Nee er wordt niet even bedacht dat ze vorige keer voor eczeem Kwam en daarna weer voor obsipatie. Nee die klachten zijn al afgehandeld. Die symptomen zijn bestreden door zalfjes en dingetjes. </p><p>Wat is dat tegenwoordig toch met artsen vinden ze t niet meer belangrijk om te weten wat nu de oorzaak achter de symptomen is? Symptomen bestrijden kan iedereen wel. </p><p> </p><p>Ooo ik zit er gewoon even doorheen en ben zo boos en verdrietig. Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen. En waarom wordt je zo slecht serieus genomen als moeder! </p><p>Bedankt voor jullie aandacht ?</p>