Verhaal kwijt

<p>Hallo,</p><p>Ik wil even mijn ei kwijt. Ik voel me soms zo onbegrepen door mijn omgeving. We zijn al ruim 2  ( Als t al niet vanaf haar geboorte is)maanden aan t tobbe met ons meisje.  Ze is nu 5mnd. Veel onrust huilen opgezette buik buikpijn eczeem reflux huilen. Misschien koemelk allergie maar daar lijkt t niet op aldus cb. Toch van de bv af en aan de nutrimagen en door twijfel weer normaal weer eczeem huilen buikpijn obsipatie. Lactulose en terug naar nutrimagen en aangemeld voor koemelkteam wachtlijst 6 weken.  </p><p style="text-align: left;">Ondertussen gaat t iets beter minder huilen minder onrust eczeem rustiger. Een vrolijk meisje tot ze vorige week maagdarm infectie kreeg.  Kan gebeuren knapte redelijk snel op.  Gister hangerig jengelig verhoging. Vandaag 2.5 uur alleen maar gehuild veel scheten en 3x ontlasting. </p><p>Drinkt al weken slecht 60 tot 120 ml. </p><p>Ik voel me niet gehoord in haar klachten t is wachten wachten wachten. Zo frustrerend. Donderdag naar cb om te wegen en over haar slechte drink gedrag hebben.  Ik hoop stiekem dat ze niet is aangekomen.  Dit klinkt echt heel stom want tuurlijk hoop ik dat wel. Maar dan krijg je te horen ze groeit goed dus prima. </p><p>Alsof t alleen daarom gaat!  Ik vind dat t een heel plaatje is jaa groeit mss wel maar nee ze zit niet lekker in haar vel heeft overduidelijk last van haar darmen. Ze drinkt zo slecht ook vaak een gevecht om haar wat te laten drinken.  Hoe ver moet t gaan. Waar kan ik terecht waar ik wel serieus genomen wordt. En niet t vooroordeel krijg daar heb je weer zo'n overbezorgde losgeslagen kip zonder kop kloek. Want zo voel ik me heel erg!  De huisarts is 10x niks wat een rare gast! 'Hoi floepsa ben je er weer, ach ben je niet fit?' Kijkt onder tussen naar mijn borsten. ' he wat vervelend he floepidrol'. ' uh ja uitzieken zetpil geven voor koorts tot ziens' </p><p>Dit is de huisarts van mijn man. Ik ben hier bij geschreven toen ik bij hem kwam wonen. Mijn eigen huisarts was een fijne man maar ja wel dik 30min rijden helaas. </p><p>Nee er wordt niet even bedacht dat ze vorige keer voor eczeem Kwam en daarna weer voor obsipatie. Nee die klachten zijn al afgehandeld. Die symptomen zijn  bestreden door zalfjes en dingetjes. </p><p>Wat is dat tegenwoordig toch met artsen vinden ze t niet meer belangrijk om te weten wat nu de oorzaak achter de symptomen is?  Symptomen bestrijden kan iedereen wel. </p><p> </p><p>Ooo ik zit er gewoon even doorheen en ben zo boos en verdrietig. Ik weet gewoon even niet wat ik moet doen. En waarom wordt je zo slecht serieus genomen als moeder! </p><p>Bedankt voor jullie aandacht ?</p>

He wat klote dat je niet serieus wordt genomen! Ik hoop dat ze snel een oorzaak vinden van de klachten! Ik wens je veel sterkte.. maar zou ook een andere huisarts zoeken..

Misschien komt het heel ergens anders vandaan, lichamelijk. Als ik u was zou ik eens contact opnemen met een chiropractor. Als ze niet lekker in het lichaam zitten kan dat op heel andere manier uit, huilen, onrust, darm klachten. Succes, en hopelijk snel de antwoorden!

[quote quote=10189129]Misschien komt het heel ergens anders vandaan, lichamelijk. Als ik u was zou ik eens contact opnemen met een chiropractor. Als ze niet lekker in het lichaam zitten kan dat op heel andere manier uit, huilen, onrust, darm klachten. Succes, en hopelijk snel de antwoorden![/quote]
Chiropractor ook over gedacht maar die kraken r lichaam en dat vind ik geen fijn idee.

Ze is wel naar een osteopaat geweest ze had wat blokkades in maagdarm stelsel nek en bekken. Deze zijn opgelost door haar. Maar helaas te weinig effect op mijn dochter

[quote quote=10189129]Misschien komt het heel ergens anders vandaan, lichamelijk. Als ik u was zou ik eens contact opnemen met een chiropractor. Als ze niet lekker in het lichaam zitten kan dat op heel andere manier uit, huilen, onrust, darm klachten. Succes, en hopelijk snel de antwoorden![/quote]
Chiropractor ook over gedacht maar die kraken r lichaam en dat vind ik geen fijn idee.

Ze is wel naar een osteopaat geweest ze had wat blokkades in maagdarm stelsel nek en bekken. Deze zijn opgelost door haar. Maar helaas te weinig effect op mijn dochter

Als jou gevoel zegt dat er echt iets aan de hand is dan zou ik daar bij de huisarts op blijven sturen. Je instinct is vaak de beste raadgever. 
En weet niet of je nog een keer naar de osteopaat kan gaan ? 
Heel veel sterkte!!

Hé Noorasiem,
Wat vervelend zeg. Ik wilde de osteopaat aanraden, heeft bij onze dochter enorm goed geholpen. Lees dat je daar al bent geweest.
Vertel mij wat over artsen... zelfde ervaringen hoor. De arts wil tegenwoordig het met een pilletje oplossen. Ik weet niet waar je woont. Ik ben onlangs voor mijzelf doorverwezen naar het icm in amsterdam. Hier combineren ze reguliere geneeskunde met alternatief. Bij bijvoorbeeld een mesioloog kunnen ze direct testen op bijvoorbeeld koe-melk allergie. Ik loop al jaren in deze combi (alleen niet in amsterdam waar ik nu woon is nieuw voor mij). Je krijgt in ieder geval het gevoel dat er geluisterd worden en zij kijken samen met jou welke medici je nodig hebt. Zij willen graag de bron helen en niet alleen symtomen bestrijden. En zoals ik  je verhaal lees, is dat wat jij ook zoekt. 
Sterkte!

[quote quote=10189304]Hé Noorasiem, Wat vervelend zeg. Ik wilde de osteopaat aanraden, heeft bij onze dochter enorm goed geholpen. Lees dat je daar al bent geweest. Vertel mij wat over artsen… zelfde ervaringen hoor. De arts wil tegenwoordig het met een pilletje oplossen. Ik weet niet waar je woont. Ik ben onlangs voor mijzelf doorverwezen naar het icm in amsterdam. Hier combineren ze reguliere geneeskunde met alternatief. Bij bijvoorbeeld een mesioloog kunnen ze direct testen op bijvoorbeeld koe-melk allergie. Ik loop al jaren in deze combi (alleen niet in amsterdam waar ik nu woon is nieuw voor mij). Je krijgt in ieder geval het gevoel dat er geluisterd worden en zij kijken samen met jou welke medici je nodig hebt. Zij willen graag de bron helen en niet alleen symtomen bestrijden. En zoals ik je verhaal lees, is dat wat jij ook zoekt. Sterkte![/quote]

Ik woon in Den Bosch. Ga eens zoeken of hier ook in de buurt combies zijn. Mesioloog misschien zoiezo niet verkeerd.  

[quote quote=10189189]Als jou gevoel zegt dat er echt iets aan de hand is dan zou ik daar bij de huisarts op blijven sturen. Je instinct is vaak de beste raadgever. En weet niet of je nog een keer naar de osteopaat kan gaan ? Heel veel sterkte!![/quote]
Nee osteopaat kan niks meer voor haar doen. Ze heeft geen blokkades meer. 

Terug
Bovenaan