[quote quote=10189889]Het is alsof ik ons eigen verhaal! Onze zoon heeft mogelijk koemelkeiwitallergie. Hiervoor krijgt hij sinds ie 4 weken oud is pepti. De klachten werden minder maar bleven nog wel. En dan met name zn darmpjes. Erg onregelmatige stoelgang: soms paar x per dag maar ook wel 6 dagen niet. Ene x heel dun, andere keer iets dikker met slijm. We staan hiervoor onder controle bij de kinderarts, en die gaf aan om vanaf 5 maanden met vast voedsel te beginnen het wel wat beter moest gaan met zn darmen door de vezels in groente en fruit. We zijn nu 2 weken bezig, eerst wortel en nu bloemkool. En het gaat echt beter, hij lijkt veel minder last te hebben van zn buikje. Elke dag een poepluier met normale ontlasting. Ik lees in jou verhaal niet of jullie al begonnen zijn met hapjes? Anders is dat wel echt een tip![/quote]
Door wie zijn jullie doorverwezen. Cb zegt dat niet nodig is huisarts zegt dat ik bij cb verder moet aankloppen.
Ja wij zijn afgelopen vrijdag tm maandag begonnen met avocado dit vond ze wel leuk maar echt happen nog niet natuurlijk. Gister heeft ze pompoen gekregen dit vond ze erg lekker en ging er zo in. Toch zo mijn twijfels omdat de darmen nog niet rijp zijn. Maargoed hoop dat t dan ook wat meer stabiel wordt.
Door wie zijn jullie doorverwezen. Cb zegt dat niet nodig is huisarts zegt dat ik bij cb verder moet aankloppen.
Ja wij zijn afgelopen vrijdag tm maandag begonnen met avocado dit vond ze wel leuk maar echt happen nog niet natuurlijk. Gister heeft ze pompoen gekregen dit vond ze erg lekker en ging er zo in. Toch zo mijn twijfels omdat de darmen nog niet rijp zijn. Maargoed hoop dat t dan ook wat meer stabiel wordt.