verhaal zwangerschapstesten

A

Anoniem

Guest
hoi lieve meiden.

ik kom van het oktober forum en heb hier ook een paar weken gezelli mee gepraat.
vooral de verhalen over de testen welke is nu beter.
ik was afgelope dinsdag bij de vk en toen dacht ik eens even vragen hoe dat zij er over denken een daar kreeg ik het antwoord wat hier ook vaak is gevallen.
de vk vind de testen claerbleu digitaal en de kruidvat test de betere omdat deze vaak al snel evt posotief testen er zijn natuurlijk uitzonderingen. en ben toen voor de grap eens even op de consumente site gaan zoeken als ik iets heb moet ik ook echt alles weten en daar stond ook het zelfde verhaal daar stond ook vermeld dat de testen van madcare erg slecht zijn en onduidelijk ik hoop dat jullie wat aan me verhaal hebben
en wat ik nog meer hoop is dat ik jullie allemaal in het december forum zie en dat jullie straks over 9 maanden allemaal een wondertje kunnen knuffelen het is jullie zo gegunt.
nou zet hem op allemaal en ik gooi alle geluksglitters die ik bezit jullie kant op

dikke kus en heel veel liefs angela

Lieve Angela,

Ik kom ook van het oktober forum.. Maar ben helaas ruim een maand geleden van mijn roze wolk gestoten door een miskraam..
Voel me nu weer super trouwens!
Ben het helemaal eens met de woorden van je VK!
Kruidvat heeft mijn voorkeur omdat deze echt snel een duidelijk positief resultaat geven en (naar mijn weten) niet vals posief testen.
Lief van je dat je overal gekeken hebt en bedankt voor je woorden over dat je hoopt dat wij in december een wondertje mogen krijgen!
Ik heb geen haast ik hoop maar ga nergens vanuit!
Jij heel veel geluk en geniet van je zwangerschap!!!!
We houden je op de hoogte!
Liefs,
Rian

hoi Angela,

wat lief van je dat je het na gevraagt hebt, altijd fijn om daar wat meer duidelijkheid over te hebben. super dat je aan ons denkt.
geniet van jullie wondertje in je buik en hopelijk tot snel op het volgende forum.

groetjes vickse

heej,

Wat fijn dat eindelijk iemand kan bevestigen dat die testen van matcare niet te vertrouwen zijn!!!!
Ikzelf heb hele slechte ervaringen met die testen, geven bijna altijd positief streepje en als je dat CB test doet is het ineens slecht.
had er een hoop in huis gehaald, en later kwam ik er achter dat ze niet goed zijn.

Zouden de ovu testen van matcare ook slecht zijn? Die heb ik naemlijk nog 20 in de kast liggen............

Gr. wy2006

Ohja en mocht het raak zijn deze keer, (ronde 6, 2 dagen overtijd) dan kom ga ik naar het decemberforum, en hoop dat er vele met me mee gaan!

Tja, ik ben dus juist wel tevreden over Matcare. En minder tevreden over Kruidvat. De KrV-testen hebben me in het verleden vaak een lichtblauw extra streepje laten zien terwijl ik niet zwanger was........ ik gebruik nu matcare en clearview. Allebei voor mij oke en niet duur. Ik heb weer gelezen dat de romed testen niet zo best zijn.....
Nou ja, ieder zo z'n voorkeuren. Ik heb in ieder geval nu een vet positieve  matcare en clearview test hier liggen.......
Groeten!

Hoi Allemaal
ik heb zelf testen van ova test.
heeft iemand hier ervaring mee?
Gr liselotte

Hallo Sigri toen jij de matcare testen gebruikte en de test negatief was zag je dan helemaal niks of wel een vaag streepje.

Ik blijf nl maar steeds een vaag streepje houden ik weet niet wat ik er nu van moet denken.

Groetjes Cheetah

Hoi cheetah.
ik zit met hetzelfde probleem.
gr liselotte

Terug
Bovenaan