verhaal zwangerschapstesten

Wat vervelend! ik heb geen andere test dus ik kan nu ook niet testen met een ander merk  maar wat ik herrinderde is dat als de test negatief was dan zag ik helmaal niks hoe ik de test ook bekeek en nu zie ik steeds vage streepjes dus ik weet niet wat ik hier nu van moet denken Hoe zit het bij jou ?

Liselotte en Cheetah, wat een spannende dagen. Bah, niets aan als het zo vaag is: voortdurend het gevoel: wel of niet?
Ik heb ook heel veel met de zw.testen in m'n hand gelopen, zo van: zie ik nou wel iets of niet???? Maar wilde soms ook wel graag iets zien, hihi..... Maar een echte vage streep extra terwijl ik niet zwanger was, dat heb ik alleen gehad bij de kruidvattesten......
Ik hoop heel erg met jullie mee dat het niet bij een vage streep blijft maar dat ie steeds duidelijker wordt....... Wel balen dat het zondag is, kan je geen extra testje halen......
Misschien morgen of overmorgen meer duidelijkheid? Ik ga hard duimen!!!!!
Liefs, Sigri

Ja idd erg vervelend die onzekerheid want de rd zijn nog steeds niet gearriveerd en de teststreep is nog steeds niet helder  Ik ga nog wel een test van een ander merk proberen en gewoon afwachten natuurlijk meer kan je niet doen toch?

Hoi Cheetah,
ik heb een foutje gemaakt want jij had het over een zwangerschapstest en ik had het over een ovulatietest.
Sorry voor mijn foutje.
Maar dat is wel spannend.
Heb jij alleen de test bekeken of ziet je man ook het streepje?
Want ook al is het vaag een streepje is een streepje.
Bij mijn eerste kindje had ik ook een vaag streepje maar dat komt omdat je vroeg test.
Over een paar dagen zal hij donkerder zijn.
Gr liselotte

Oh ok nou dat is ook vervelend als die onduidleijk zijn dan is het nog moeilijk om te bepalen wanneer je ei nou is.

Maar het streepje op de test zie je gewoon zitten nij is niet zo helder en fel als de controlestreep maar je hoeft de test niet in het licht te houden of er boven op te zitten ofzo om het streepje te zien dus ik weet neit wat ik ervan moet denken
ik heb nieuwe test van een ander merk besteld om te kijken wat daar dan uit komt

quote: cheetah reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-04-2007 19:53:15'));

Oh ok nou dat is ook vervelend als die onduidleijk zijn dan is het nog moeilijk om te bepalen wanneer je ei nou is.

Maar het streepje op de test zie je gewoon zitten nij is niet zo helder en fel als de controlestreep maar je hoeft de test niet in het licht te houden of er boven op te zitten ofzo om het streepje te zien dus ik weet neit wat ik ervan moet denken
ik heb nieuwe test van een ander merk besteld om te kijken wat daar dan uit komt

Lieve Cheetah, als je een streepje ziet terwijl je 'm niet in het licht hoeft te houden, lijkt het me dat je gewoon zwanger bent!!!! Eerst heb je altijd een heel licht (maar wel onmiskenbaar) streepje, die wordt dan met de weken donkerder......... dus ik wil je niet onnodig blij maken, maar ik denk dat je voorzichtig mag denken dat het wel eens raak kan zijn!!!!!

Oooooooooooow, wat zul je nog een spannende dagen ingaan..... hopelijk heb je het lekker druk vlg week, dan kan je het even vergeten. Laat je wel horen hoe het verder gaat?????

Hoi cheetah,
ik heb je berichtje nog eens gelezen en ik denk ook dat je gewoon zwanger bent.
het streepje hoeft niet heel donker te zijn
gefeliciteerd meid.
gr liselotte

Hoi,

Ik heb de eerste keer een Etostest gebruikt, vrij snel positief en de dag erna een test van de apotheker, duidelijk positief.  Geen ervaring met andere testen...

Groeten

Terug
Bovenaan