Onze zoon zit nu dus een week op de ranitidine, dit werkt echt totaal niet maar moeten we 2 weken proberen..Ik snap je idee van de kinderopvang en weer gaan werken, vooraf had ik het idee dat als ik weer ging werken dat hij netjes in een ritme zou zitten en met hoe het nu gaat zie ik er ook echt tegen op weer te gaan werken (met deze vermoeidheid?) en hem naar de opvang te doen (reageren ze wel genoeg op zijn gekrijs met rechtop houden en troosten?). Je ziet het vooraf allemaal iets anders voor je en dit kan gewoon echt de eerste maanden een ander tintje geven. Natuurlijk houd je enorm van je kindje en je doet alles voor hem maar ik merk gewoon aan mezelf dat ik graag wil dat we een paar maanden (of langer? Wie weet hoe lang dit duurt) verder zijn en hij eroverheen gegroeid is terwijl je eigenlijk van deze periode zou moeten genieten. We hopen dat iets als nexium wel gaat aanslaan mocht de ranitidine alsnog niks gaan doen, hij zit hier nou een week op dus ik verwacht hier niet veel meer van. We hebben hier ook te lang mee rondgelopen voor we naar de huisarts gingen, hoopten het op te lossen met johannesbroodpitmeel, de refluxleefregels etc. Wij gaan overigens vrijdag ook naar de osteopaat voor de reflux, iemand hier ervaringen mee?