Verhoogde bloeddruk 36w+

Ik vind het niet per se gek dat ze er geen probleem van maken. Ja je bloeddruk is gestegen maar dat is normaal in het laatste trimester. 
Risico van een hoge bloeddruk is dat er minder goede uitwisseling in de placenta plaats kan vinden. Daarom zie je dan soms wat kleinere baby’tjes. Als jou baby’tje gewoon nog steeds goed groeit, en alles lijkt verder in orde dan zou je je geen zorgen hoeven maken. 
Stress is bloeddruk verhogend dus als je je wel zorgen maakt zou ik vragen of ze kunnen uitleggen waarom het zo gaat. 
En klachten zoals eerder genoemd zijn zeker een reden om aan de bel te trekken!

Hoi allemaal,

ik was vergeten erbij te melden dat de baby inderdaad aan de kleine kant zit. De groei afbuigt na week 30, dus eigenlijk wel precies wanneer me bloeddruk begon te stijgen. Of het met elkaar te maken hebben durf ik niet te zeggen. Donderdag heb ik weer controle dan ga ik het navragen. Bedankt voor jullie reacties.

Vertrouw op de artsen en op je gevoel. Dus bij klachten aan de bel trekken en dan doen zij extra onderzoek. Maar de artsen kunnen bepalen dmv bloed en urine onderzoek wat de ernst is. Vertrouw daar dan wel op, want je extra zorgen maken gaat je niet helpen.
Ervaringen en adviezen op een forum kunnen nooit je persoonlijke.mediscje advies vervangen! 
Veel succes!

Terug
Bovenaan