Verhuisbericht van Fabio

A

Anoniem

Guest

Hoi hoi, ik heb  sinds gisteren een nieuw onderkomen. Het is nog een beetje kaal, maar moet nog meer "aangekleed" worden. Mamma dacht dat dit wel genoeg was, maar mijn huis is groter dan mamma dacht...

Dikke knuf van Fabio

hahaha leuk hoor mag ik vragen waar je die hebt gekocht marek wilt namelijk ook op zichzelf haha

Ha die Fabio!
Leuk huis heb je joh!
Maar kijk maar uit, ik heb vanavond al een heel eng gezicht voor je raam gezien (zie topic van Little Kid), dus misschien kun je beter nog maar een paar jaar bij je vader en moeder blijven wonen!
Ik heb vandaag al 5 x overgegeven, dus ik hoef het huis nog niet uit voorlopig!
CU,
Julian zv Ellen

Ja hoor: op Marktplaats! Er staan er nog meer bij. Ik heb er 10 euries voor betaald.

Succes!

Groetjes van Cissy

Hee Julian, van harte beterschap hoor! En laat je idd nog maar lekker even door mamma verwennen.

Mazzel!! Fabio

Wow Fabio, (he dat rijmt!)
Das echt cool!
Ýk mag van mamma nog lang niet het huis uit, ze wil me nog voor zichzelluf houden. Kinderachtig he!
Maar mooi apartementje heb je hoor! Waar kan de post naartoe?
Mazzel!
Kian

hahaha vet cool!
Mijn zus heeft een Dora-ballentent gekregen, ook vet de bom. Mijn mama dacht "wow, 50 ballen? Da's veel!" Maar dat blijkt dus inderdaad errug weinig! Maar ik kan er toch heel leuk mee spelen. Maar die van jou is gaaf joh, daar kan je ook mee zwemmen!!

Terug
Bovenaan