Verhuisbericht van Fabio

Hee Fabio,

Vet cool man een eigen stekkie!!
Kan je lekkere koffie zetten,kom ik een bakkie doen en breng ik gelijk een bloemetje mee!!

Liefs Tess

Cool hè Fabio,.. Echt een toffe aquarium!
Heeft je mama wel flink moeten blazen zeg!

Ik woon ook al een poos op mezelf hihi,..
Mama heeft laats nog een extra lading ballen gekocht dus nu is het helemaal gaaf!

Maar eh,.. welkom bij de club hihi!!

Doei maatje, tot snel!!

Kay zv Esmé

Hee Kay!!

Aangezien mijn mamma een beetje lui is, heeft ze alleen maar een knopje in hoeven drukken en mijn huis werd steeds groter!!
Er liggen nu 50 ballen in, maar dat is véél te weinig zei pappa, dus hij heeft er 150 bijbesteld (die dingen zijn haast nergens meer te koop joh!)

Mazzel!!

Fabio

PS Ben je nou alweer helemaal beter?? Kom je dan snel eens langs in mijn nieuwe huis?

hey fabio,
idd erg gaaf huis,jayden zou er ook graag zo 1 willen,
maar wil je even aan je moeder vragen hoe ze het omschreef
op marktplaats,dan kan ik ook even zoeken...
dikke kus char mv jayden 18-08

Wauw  Fabio,

Ze denken dat ik het nog niet weet, maar van mijn opa en oma krijg ik ook een ballenbak voor mijn verjaardag,maar die is lang niet zo mooi als die van jou joh!

Wanneer is de house-warming party, kom ik ook even op visite natuurlijk!

Groetjes, Lyanne

Mijn mamma heeft hem gezocht op marktplaats-kinderen-buitenspeelgoed

Ik hoop dat jou mamma er ook één vind, want ze zijn echt superleuk joh!

En wat die housewarmingparty betreft: zoals je ziet heb ik geen deur in mijn huisje. Dus mijn deur staat ALTIJD open!!!

Fabio

Jeetje Fabio, hoe doen pappa en mamma dat... of hebben ze al het meubilair weggedaan om plaats te maken voor al jou mooie speelgoed? T’is niet de eerste keer dat ik zo’n mooie foto van jou zie, hihi. Wat een geluk heb jij, met zulke lieve paps en mams. Lekker thuis blijven wonen hoor!

liefs

Terug
Bovenaan