Verhuizen laat in zwangerschap of toch na de bevalling?

Hoi Arrie,

Wij hadden ook laat in mijn zwangerschap een huis gekocht. We dachten het allemaal wel te redden.
We dachten dat we nog 4 weken de tijd zouden hebben!
Maar 1 dag voor de overdracht van ons huis ben ik bevallen!
De notaris moest in het ziekenhuis komen zodat ik het koopcontract kon tekenen en zo toch alles door kon gaan.
Mijn zus heeft toen de babykamer ingericht. Dit vond ik erg jammer want ik had het natuurlijk het liefst zelf gedaan.

Mijn mening: Ik zal nooit meer gaan verhuizen zover in een zwangerschap!

Succes!

Groetjes @nnie

ik ben zelf niet verhuisd tijdens een zwangerschap maar als ik zou moeten kiezen zou ik het denk ik voor die tijd doen.

je weet van te voren niet hoe de bevalling zal gaan en hoe je er achter weg komt. ik wil je natuurlijk niet bang praten maar het gaat niet altijd zoals je verwacht.

ik heb van mijn bevalling aardig lang bezig gehad om te herstellen en ik moet zeggen dat ik er niet aan moest denken om in die periode te moeten verhuizen.

als je de mogelijk hebt zou ik het lekker van te voren doen. want als je het doet als het kindje er is kom je tijd te kort je moet herstelllen (kan ook heel snel gaan hoor) alles nog inpakken op je kindje letten. en als je een huilbaby hebt nou dan kun je dat inpakken wel gedag zetten.

succes met je beslissing ik hoop dat het voor jou de juiste is. doe wat je gevoel je in geeft

Tja, soms heb je dat niet zelf voor het zeggen. Wij zijn momenteel in onderhandeling met de verkopers van een huis. Als wij het eens worden over de prijs, zullen we niet kunnen verhuizen voor augustus. Ik ben zelf op 14 Juli uitgerekend, maar zij willen niet voor augustus er uit. Dus als het allemaal doorgaat wordt het na de bevalling.

Het liefste zou ik voor de bevalling verhuizen, maar dan ook 'ruim' er voor, zoals  anderhalve maand voor de uitgerekende datum. Reken ook niet teveel op je uitgerekende datum. Je mag met 37 weken bevallen, hou die datum ook in gedachten! Lotte kwam met 37 + 5. Het kan ook 42 weken duren, maar vanaf 37 weken moet je toch wel klaar zijn met alles hoor...

Groetjes, Marisa

Als je kan kiezen zou ik ook voor voor de bevalling gaan.
Wij zijn verhuisd toen onze kleine 10 maanden was. Ik vond dat een heel gedoe, we moesten dan ook veel klussen.
Succes

Groetjes Janneke

Terug
Bovenaan