Hoi,
Vorig jaar toen ik zwanger was van mijn eerste, hebben we een nieuwe badkamer laten plaatsen, in de ruimte die voorheen garage was. Alles was stoffig, bovendien hadden de werklui weinig respect voor mijn wens om niet in mijn huis te roken. Dat heeft me een heleboel stress gekost, met het gevolg, dat we blij waren toen ze weg waren. En toen niet alles bleek te kloppen, hebben we er maar niets meer van gezegd, bang dat ze nog langer zouden blijven.
Dit jaar moest er veel meer gebeuren. Wij hebben boven maar 2 slappkamers, dus moesten we zelf beneden in de studeerkamer gaan slapen. Het resterende stuk garage is studeerkamer geworden en naast het huis is een schuurtje gebouwd waar de spulletjes uit de garage in konden. Verder hebben we een container gehuurd om spullen in op te slaan. Die werd geplaatst en meteen die dag kreeg mijn man te horen da thij een andere baan had, ver weg van huis. Die container staat er dus nu nog. Ik ben inmiddels echt wel bijna aan bevallen toe, maar afgelopen weekend hebben we pas de laatste hand gelegd aan de babykamer.
Wederom een hoop stress.
Eigenlijk wilden we het zo niet, maar het is nou eenmaal zo. Ik zou het eenderder keer (die er waarschijnijk niet komt) niet meer zo doen, tenzij de kinderen een heel stukje ouder zijn, en dus zelfstandiger.
Ik ken ook sitiuaties van gezinnen waar het wel goed gaat hoor!
Groetjes,
Patricia 41+3