Wij zitten nu bijna twee weken in de verbouwing/verhuizing van ons nieuwe huis en ik moet zeggen het valt me aardig zwaar. Ben zelf bijna 14 weken zwanger en ons zoontje is bijna 2,5. Mijn vriend is elke dag tot laat in de avond bezig om het binnen 2 weken te redden, ook om mij zoveel mogelijk te ontzien in een relatief korte tijd.
Zelf mag je namelijk niet verfen ed. dus ben je wel afhankelijk van vrienden en familie die komen helpen. Wij hebben daar gelukkig erg veel geluk mee want we krijgen veel hulp.
Tip: accepteer alle hulp die mensen je aanbieden en probeer jezelf niet te druk te maken, maar het blijft zwaar, zeker als je al kinderen rond hebt lopen..En probeer van te voren alles te hebben uitgezocht qua kleuren voor de verf, wat je op de vloer wilt hebben ed. Dat scheelt een hoop geshop tijdens de klusdagen.
Nou, succes ermee, ons paleisje is gelukkig bijna af....en errug mooi!!!!
Groetjes inge
Zelf mag je namelijk niet verfen ed. dus ben je wel afhankelijk van vrienden en familie die komen helpen. Wij hebben daar gelukkig erg veel geluk mee want we krijgen veel hulp.
Tip: accepteer alle hulp die mensen je aanbieden en probeer jezelf niet te druk te maken, maar het blijft zwaar, zeker als je al kinderen rond hebt lopen..En probeer van te voren alles te hebben uitgezocht qua kleuren voor de verf, wat je op de vloer wilt hebben ed. Dat scheelt een hoop geshop tijdens de klusdagen.
Nou, succes ermee, ons paleisje is gelukkig bijna af....en errug mooi!!!!
Groetjes inge