<p>Hi ladies,</p><p>Over 3 maanden gaan wij verhuizen van Rotterdam naar het oosten. Daar komt een hoop bij kijken uiteraard, maar mijn zorg gaat voornamelijk uit naar onze kleine man. Hij is nu 20 maanden en dus tegen de tijd van de verhuizing bijna 2. </p><p>Op dit moment zit hij bij een hele fijne kinderopvang en hij en ikzelf zijn echt dól op zijn juffen. Ik word er al verdrietig van als ik bedenk dat ik hen straks niet meer ga zien. De kinderopvang in onze nieuwe woonplaats is al geregeld, maar een rondleiding moeten we nog krijgen (door corona vertraagd enz.). Ze volgen in principe hetzelfde programma.<br /><br />Maar nu mijn vraag, waar doen we goed aan? Hem zo snel mogelijk overzetten naar de nieuwe opvang, of zo lang mogelijk bij de oude opvang laten lopen. Ik denk dat het allemaal best een impact op hem heeft namelijk. Ik vind het zo zielig dat hij zijn eigen juffen nooit meer gaat zien (Ik denk ook echt dat ik dat meer voel dan hij -ik ben hier ook oprecht verdrietig over-, maar ik kan me niet voorstellen dat kindjes van 2 niet iets of iemand kunnen 'missen'). Hoe kan ik dit het meest fijn maken voor onze zoon? </p><p>En hebben jullie nog goeie tips als afscheidscadeau voor de juffen hier? Ze hebben hem toch 1,5 jaar 3x in de week verzorgd.</p><p>Ervaringen ook meer dan welkom! </p>