verjaardag's kado???

Nog even en dan worden de meeste kindjes van het forum alweer 3 jaar. time flyes....
Onlangs vroeg mijn moeder of ik al iets wist voor Linde, tja beetje vroeg maar na even denken wist ik eigenlijk niks.
Dat is me nog niet eerder overkomen, het huis staat met twee meiden vol met speelgoed en knutselspul. De fietsjes van Roos staan weer klaar voor Linde.
Best lastig, 'tuurlijk zijn er weer kleertjes en schoenen nodig voor het najaar dus dat is een optie.
Linde is 30 augustus jarig en dan doen  Roos en papa met een speelweek mee, we zijn dan dus samen en ik heb net kaartjes voor Sprookjesboom de musical geboekt, leuk!!!
En bij mooi weer gaan we natuurlijk eerst ook naar de Efteling, iets tastbaars uitzoeken in de sjop en klaar is het verjaardags kado!!!
Maar goed iemand tips voor de vragen die vast gaan komen, over wat te geven, denk aan  opa's, oma's, oom's en tante's. Ik hoor het graag van jullie!!!

groetjes Daniëlle.

Ik zit net te lezen en er valt me iets leuks in..
Misschien dat je kunt vragen om een kleine bijdrage op je rekening te laten storten (of in spaarvarkentje te doen bij jullie) en koop van dát bedrag iets groots wat ze graag wil hebben  en wat gewoonweg eerder te duur was. Hang er dan een kaart aan met alle namen van de mensen die er aan mee hebben betaald! Of pimp er van de slaapkamer op als ze er even niet is (te denken aan een dekbed, schilderijtjes, muur verven of ander  behang  etc), dus als ze dan na een (mid-)dagje terug is mee naar boven nemen en tadaaaaaaaaa!!

Misschien een leuk speeltoestel/speelhuisje met glijbaan  voor in de tuin? Wij hebben nu de sand & sea tafel van little tikes bij een opheffingsuitverkoop gekocht en dat is een héél groot succes!! Ik doe alleen in beide bakken water want kliederen met water is net iets leuker en meneer heeft al een zandbak. Is er nu ook mee  in de weer hahaha..  Is dat misschien iets voor madam?

Hij kost geloof ik iets van 129 euro, best groot, en komt bij Kay tot aan zijn heupen. Ideale speelhoogte! En je raad het nooit, we hebben dat ding voor 10 euro gekocht, alleen de parasol ontbreekt (kopen we wel zelf!), geweldig he!
Maar je kunt het dus ook van gezamelijk geld kopen..

Ik zal nog eens verder voor je nadenken..

Liefs!
Esmé mv Kay en Gwen

Hallo Daniëlle,

hier ook twee meiden die ook nog hetzelfde leuk vinden...
Voor Meike vinden we het ook lastig vooral omdat ze de laatste tijd zegt dat ze 5 is en echt ook heel bijdehand vraagt om zwemles, skeelers en noem maar op.

Maar goed, ik kwam een speeltent tegen die over de eettafel kan. Hier wordt op regenachtige dagen flink gespeeld binnen en in de winter helemaal. We hebben al een prinsessentent en dat is ook een succes!!! Maar die tenttafel is ook erg leuk.

Ik hoop dat ik wat geholpen heb. Idee van Esmé is ook wel wat en van jou zelf; Efteling, prima toch!?
Ik heb het idee dat ze nu nog niet heel bewust zijn van het feit dat ze jarig zijn.
Isa is 29 mei 5 geworden en dat was echt de hele dag feest én écht jarig zijn zoals het bedoeld is.
Wij houden het ook nog leuk klein  met met familie en veel bellenblaas want dat vind ze geweldig.

Meid succes en gelukkig heb je nog even. Meike wordt 12 juli 3, ik heb er al veel zin in!!

Liefs
Renske

Hoi,
Ja moeilijk! Vooral  met twee  meisjes, of in mijn geval met twee jongens. Toen Bo jarig was heb ik veel kleding gevraagd... speelgoed was en is er inderdaad genoeg.
Verder heb ik praktische dingen gevraagd, veel badspullen e.d. maar daar vindt je dochter natuurlijk niks meer aan nu ze 3 jaar wordt ;)
Die tafeltent waar Mikki het over had heb ik ook gezien  in het blad MAMA geloof ik, superleuk (en prijzig trouwens ook haha).
Of je neemt haar mee op pad, een exclusief mama en/of papa-dagje zonder zus... naar iets wat ze zelf mag uitkiezen.
Een theatervoorstelling is ook leuk, kindervoorstellingen zijn meestal geschikt vanaf 3 jaar, dus dan zit je ook goed.
Succes! Het is een luxeprobleem.... niet weten wat te geven... maar wel heel herkenbaar hoor.
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

Hoi,
Ik zag net op de site van Trendhopper (ja, de zwangerschapsslapeloosheid heeft toegeslagen whaha) ook die tafeltent... veeeel goedkoper dan die ik gezien heb. Hij is echt leuk!
Groetjes, Noor

Hoi Noor,

ik "doe" hem via MP. Scheelt de helft. Wij hebben tegenwoordig budgetafspraken want het kan steeds gekker en dat willen we niet. De meiden krijgen voor hetzelfde bedrag.
Ga ook even bij Trendhopper kijken.

Liefs Renske

Jaaa, hier kan ik wel wat mee!!!
Die zand-watertafel ipv de zandbak lijkt me super, en helemaal zo'n tafeltent.
Die gaat er zeker komen, ik had 'm een tijdje geleden al in een folder van trendhopper zien staan en vond 'm superleuk maar had er dus niet meer aan gedacht.
Dus dank jullie wel voor de tips!!!

groetjes Daniëlle.

Ha Daniëlle,

Hier hetzelfde probleem met 2 meiden... Bij ons is Isis natuurlijk de oudste, dus dat scheelt wel (we hebben bijvoorbeeld nog geen fiets en dat soort zaken), maar ook wij komen al om in het meidenspul.

Isis krijgt als ze 3 wordt van ons een groot bed, dus dan kan ik aan tante's enzo mooi leuke spulletjes voor erbij vragen, zoals dekbedovertrekken,  kussentjes en andere dingetjes  voor op haar grote meiden kamer. De tafeltent vind ik ook een superleuk idee! Dat vinden Linde én Roos vast en zeker super leuk! Ik ga eens kijken of ik die niet zelf kan maken... dan is 'ie natuurlijk extra speciaal (maar dat moet je maar net kunnen én zin in hebben...).

Gelukkig hebben we nog even de tijd om er over na te denken! Alhoewel de tijd aardig hard gaat, voor je het weet is het eind augustus (Linde) /begin september (Isis)...

Groetjes,
Myrna

Terug
Bovenaan