Hier wordt het een set van Playmobil rolschaatsen met helm en beschermers, Sneeuwwutje pop met de dwergen en Playmobil, heb nog een boerderij en een koninklijke koets in de kast staan oa, dus 1 van die 2 zal ze met haar verjaardag wel krijgen. En ws nog wel wat kleine dingen die ik tegen ga komen. En ik denk jnog over een Puky-step, maar er is hier kort geleden een flinke speeltuin in de achtertuin geplaatst alvast een beetje voor haar verjaardag, dus daar moet ik nog even wat overtuigingskrwacht voor in de strijd gooien. En ws gaan we via internet nog een speelset van de Little Einsteins met hun raket opsnorren, dat is momenteel haar allergrootste passie sinds we in Amerika zijn geweest (hadden we hem daar maar gekocht, was een stuk voordeliger en makkelijker geweest, maar ja, we hadden al zoveel gekocht daar...)
En voor de visite ga ik dit keer een lijstje op internet aanmaken, ze heeft al zoveel en weet zelf graag wat ze leuk vindt, dus dan vind ik het jammer als iedereen met dingen aan komt zetten waar haar interesse totaal niet ligt. Daar staan dingen op als een Duplo supermarkt en bus, Sesamstraatknuffels, een zaklamp, spelletjes, Playmobil, barbies etc.
Groetjes, Rianne en Lydia (21-07-2006)
En voor de visite ga ik dit keer een lijstje op internet aanmaken, ze heeft al zoveel en weet zelf graag wat ze leuk vindt, dus dan vind ik het jammer als iedereen met dingen aan komt zetten waar haar interesse totaal niet ligt. Daar staan dingen op als een Duplo supermarkt en bus, Sesamstraatknuffels, een zaklamp, spelletjes, Playmobil, barbies etc.
Groetjes, Rianne en Lydia (21-07-2006)