verjaardag's kado???

Hier wordt het een set van Playmobil rolschaatsen met helm en beschermers, Sneeuwwutje pop met de dwergen en Playmobil, heb nog een boerderij en een koninklijke koets in de kast staan oa, dus 1 van die 2 zal ze met haar verjaardag wel krijgen. En ws nog wel wat kleine dingen die ik tegen ga komen. En ik denk jnog over een Puky-step, maar er is hier kort geleden een flinke speeltuin in de achtertuin geplaatst alvast een beetje voor haar verjaardag, dus daar moet ik nog even wat overtuigingskrwacht voor in de strijd gooien. En ws gaan we via internet nog een speelset van de Little Einsteins met hun raket opsnorren, dat is momenteel haar allergrootste passie sinds we in Amerika zijn geweest (hadden we hem daar maar gekocht, was een stuk voordeliger en makkelijker geweest, maar ja, we hadden al zoveel gekocht daar...)
En voor de visite ga ik dit keer een lijstje op internet aanmaken, ze heeft al zoveel en weet zelf graag wat ze leuk vindt, dus dan vind ik het jammer als iedereen met dingen aan komt zetten waar haar interesse totaal niet ligt. Daar staan dingen op als een Duplo supermarkt en bus, Sesamstraatknuffels, een zaklamp, spelletjes, Playmobil, barbies etc.
Groetjes, Rianne en Lydia (21-07-2006)

Kan me goed voorstellen dat het lastig is wat je moet geven.
Zeker als je meerdere kinderen hebt.

Wij blijven het klein houden.
In die zin: geen grote en dure cadeaus.
Daar heeft ze het besef nog niet van, straks als ze ouder wordt vraagt ze vast grote dure cadeau's (al wil dat niet zeggen dat ze dat ook krijgt)

Van ons krijgt ze een poppenbuggy van Hello Kitty, een poppenbadje (voor 1,00 op een rommelmarkt gekocht) en een poppen maxi cosi (5,00 via marktplaats gekocht).
Wat ik tweedehands heb gekocht ziet er nog heel goed uit.

Van anderen vragen we kleine dingetjes en daar is onze dochter ook blij mee.
Ze vind Nijntje nog steeds leuk (we sparen spulletjes voor het Nijntje huis), Barbapapa is helemaal in (heb een site gevonden waar je allerhande dingen kunt bestellen) en daar krijgt ze van opa en oma dingetjes van.
Verder nog wat setjes Little People en knutselspulletjes en dan is het wel een beetje rond. Van mijn moeder krijgt ze altijd geld.

Heb me alleen nog bedacht dat ze nog geen fiets heeft (wel een driewieler, maar geen met zijwielen). Ze wordt natuurlijk 3 jaar, dus vind het wel goed dat ze nu een beetje leert fietsen. Een heleboel kids in de buurt zijn 3 (of bijna 4) en die fietsen al zonder zijwielen. Onze dochter durft niet eens op zo'n fiets te zitten. Als we pas een fiets geven met haar 4e verjaardag is ze wel laat met fietsen. Maar dat wordt dan maar een sinterklaascadeau en gaan we aan het eind van het jaar wel op stap/op zoek.

Hier eigenlijk geen moeite met cadeaus bedenken. Ik weet eerder teveel dan te weinig.

Succes!!!
Gr. Marianne

Terug
Bovenaan