hey meiden
nathalia mag van mij heus wel snoepen.
maar absoluut geen lolly's of zuurballen.
net als mj ben ik ook bijna gestikt in een zuurbal en was toen al 7 jaar.
en idd, ik zou ook veelste bang zijn dat ze een stukje van die lolly zou afbijten en ze het niet uit wilt spugen. nee hoor, hier geen lolly's en zuurballen.
ze heeft wel een paar keer een likje mogen proeven van een lolly, en deze lolly heb ik ook opgegeten, en mocht ze ook een paar likjes van nemen.
ik hield dat ding vast, en zij mocht haar tong uitsteken naar dat ding toe hahahaha.
een schaar?????? ook lekker verantwoord!
nathalia mag van mij wel een schaar hebben als we aan het knutselen zijn. zo'n ontzettend bot kinderschaartje wat totaal niet knipt. maar ik ben er dan altijd bij, en houd mn ogen niet van haar af dan!
ja, waarschijnlijk zag die moeder er de onschuld niet van in. als ze uberhoud al wist wat er in zat, want t zijn van die standaard snoepzakjes, die je gewoon zo in de winkel koopt.
en idd, ik vind ook wel dat er veel wordt overdreven met die zakken snoep. lijkt wel alsof de mensen denken: hoe meer erin zit, hoe meer mn kindje een streepje voor krijgt bij de andere kinderen.
nou, voortaan ga ik eerst het zakje onderzoeken, voordat nathalia hem krijgt hahahahaha.
bedankt voor jullie reacties!
liefs, do