verjaardag op de psz gehad en waar komt ze mee thuis????

ook hier worden lolly,s gegeten hoor,niet zo heel raar alleen die zuurbal ja dat vind ik ook niet kunnen,
ik heb voor caithlyn wel altijd de niet plakkende lollyvan look o look:p

Hoi,

Nou ik zie dat er hier toch nogal wat zijn die lolly's krijgen!!
Maar goed op het spek na krijgt mijn jongste die dingen echt niet, moet er niet aan denken zelfs, die maom is zo hard en een lolly, ik zou veel te bang zijn dat hij er een stuk afbijt wat de keel inschiet!!
Nou is de middelste en ikzelf ook een keer bijna in iets gestikt dus ik ben waarschijnlijk wel heeeeel voorzichtig, maar ik zou er niet blij mee zijn als iemand mijn kind dit gaf!!
Ik zou eerder cakjes oid laten trakteren.

Vind zowiezo dat trakteren tegenwoordig overdreven wordt, wat ze hier soms mee naar huis krijgen een snoepzak zo vol, dat krijgen ze normaal per maand ofzo!! Na een feestje waar ze ookal volgestopt zijn!

Gr MJ

Nee, dat vind ik ook echt niet normaal. Ik snap sowiso niet dat er op een snoepzakje wordt getrakteerd en dan met zo'n snoep??? Mijn zoontje krijgt buiten het spekje om, die snoep ook echt niet.
Er is zoveel te krijgen, denken ouders dan niet na ofzo??
Ik vind het ook erg overdreven wat er soms getrakteerd wordt.

Waarschijnlijk krijgen de kinderen van die ouder zelf thuis dit snoep wel, en zien ze er dus geen kwaad in... iedereen is anders!
Mijn zoon krijgt ook geen zuurbal, maar een lolly of zo (een kleintje haha) krijgt hij wel eens, ook omdat hij een oudere broer heeft en daar veel van ziet natuurlijk. Ik vind veel snoep ook niet nodig maar op een verjaardag mag er wel gesnoept worden natuurlijk.... het is immers feest dan!!
Groetjes, Noor

hey meiden

nathalia mag van mij heus wel snoepen.
maar absoluut geen lolly's of zuurballen.
net als mj ben ik ook bijna gestikt in een zuurbal en was toen al 7 jaar.
en idd, ik zou ook veelste bang zijn dat ze een stukje van die lolly zou afbijten en ze het niet uit wilt spugen. nee hoor, hier geen lolly's en zuurballen.
ze heeft wel een paar keer een likje mogen proeven van een lolly, en deze lolly heb ik ook opgegeten, en mocht ze ook een paar likjes van nemen.
ik hield dat ding vast, en zij mocht haar tong uitsteken naar dat ding toe hahahaha.

een schaar?????? ook lekker verantwoord!
nathalia mag van mij wel een schaar hebben als we aan het knutselen zijn. zo'n ontzettend bot kinderschaartje wat totaal niet knipt. maar ik ben er dan altijd bij, en houd mn ogen niet van haar af dan!

ja, waarschijnlijk zag die moeder er de onschuld niet van in. als ze uberhoud al wist wat er in zat, want t zijn van die standaard snoepzakjes, die je gewoon zo in de winkel koopt.

en idd, ik vind ook wel dat er veel wordt overdreven met die zakken snoep. lijkt wel alsof de mensen denken: hoe meer erin zit, hoe meer mn kindje een streepje voor krijgt bij de andere kinderen.

nou, voortaan ga ik eerst het zakje onderzoeken, voordat nathalia hem krijgt hahahahaha.

bedankt voor jullie reacties!

liefs, do

hey meiden

nathalia mag van mij heus wel snoepen.
maar absoluut geen lolly's of zuurballen.
net als mj ben ik ook bijna gestikt in een zuurbal en was toen al 7 jaar.
en idd, ik zou ook veelste bang zijn dat ze een stukje van die lolly zou afbijten en ze het niet uit wilt spugen. nee hoor, hier geen lolly's en zuurballen.
ze heeft wel een paar keer een likje mogen proeven van een lolly, en deze lolly heb ik ook opgegeten, en mocht ze ook een paar likjes van nemen.
ik hield dat ding vast, en zij mocht haar tong uitsteken naar dat ding toe hahahaha.

een schaar?????? ook lekker verantwoord!
nathalia mag van mij wel een schaar hebben als we aan het knutselen zijn. zo'n ontzettend bot kinderschaartje wat totaal niet knipt. maar ik ben er dan altijd bij, en houd mn ogen niet van haar af dan!

ja, waarschijnlijk zag die moeder er de onschuld niet van in. als ze uberhoud al wist wat er in zat, want t zijn van die standaard snoepzakjes, die je gewoon zo in de winkel koopt.

en idd, ik vind ook wel dat er veel wordt overdreven met die zakken snoep. lijkt wel alsof de mensen denken: hoe meer erin zit, hoe meer mn kindje een streepje voor krijgt bij de andere kinderen.

nou, voortaan ga ik eerst het zakje onderzoeken, voordat nathalia hem krijgt hahahahaha.

bedankt voor jullie reacties!

liefs, do

Bij Zarah op het kdv mag dit echt niet uitgedeeld worden hoor! Je mag geen snoep of iets anders ongezonds geven. En niet te veel. Laatst was er toch een moeder (die notabene zelf op het kdv werkt) die zakjes chips gegeven had. Dat wordt dan niet uitgedeeld maar aan het eind vd dag meegegeven aan de ouders, zodat die zelf kunnen beslissen of ze dat aan hun kind willen geven.
Ik vind het wel goed dat ze zulke scherpe regels hanteren!

Terug
Bovenaan