Verjaardag rond Sinterklaas

Lastig ja,
Mijn zoontje zitten tussen sinterklaas en kerst in (17 dec) en dat vinden we ook al best lastig..
Ondanks dat er al zoveel kado's worden gegeven vieren we toch zijn verjaardag op de 17e..
We vragen om voor zijn verjaardag kleding of speelgoed te geven voor als hij een half jaartje ouder is. het overige aan kado's mag hij uitpakken en daar mag hij mee spelen.
Zodra hij oud genoeg is (nu 1 jaar oud) vertellen wij hem dat (en blijven we het hem vertellen) dat als hij alle speelgoed in één keer zou krijgen hij met de helft niet zou kunnen spelen omdat hij al zoveel kado's krijgt.
Nu is hij nog erg jong en merkt er niets van, ik ben heel benieuwd als hij 3 jaar is of hij het 'oke' vind!
 
hallo mijn dochtertje is ook geboren op 5 december o8
Ik dacht ook hoe gaan we dit voor elkaar boksen, maar idd kleinigheidje heb ik voor sinterklaas gegeven pyjama etc en de rest vd cadeaus die ze heeft gekregen staan ook gestald in de kast door het hele jaar door krijgt ze cadeautjes haha
wanneer je zef niet te moeilijk doet, is het voor het kind ook niet super erg!!
 
hallo mijn dochtertje is ook geboren op 5 december o8
Ik dacht ook hoe gaan we dit voor elkaar boksen, maar idd kleinigheidje heb ik voor sinterklaas gegeven pyjama etc en de rest vd cadeaus die ze heeft gekregen staan ook gestald in de kast door het hele jaar door krijgt ze cadeautjes haha
wanneer je zef niet te moeilijk doet, is het voor het kind ook niet super erg!!
 
Mijn dochtertje is geboren op 2 december 2007. Dit jaar kregen allebei de kids een nieuwe kamer en dus hebben we ook veel dingetjes (zoals schilderijtje, lampje, e.d.) voor de kamer gevraagd. Als ze zo klein zijn hebben ze het nog niet echt in de gaten. Moet nog bedenken hoe we het gaan doen als ze ouder wordt.
 
Terug
Bovenaan