verjaardag visite stress

@priscilla, vanwege het geloof willen ze niet naar een verjaardag. Koffiedrinken ergens daarentegen is dan weer geen probleem. Dus vandaar dat ik zoiets heb van bekijk het maar hahahaha. Dan moeten ze het maar zien als koffiedrinken. Heb best respect voor principes en ik zal op zondag zelf ook niet werken, maar vind dat je dan wel rechtlijnig moet zijn en niet het 1 wel en het ander niet.

@mini ik ben zelf gescheiden. En hoewel ik een vreselijke hekel aan mijn ex heb (huiselijk geweld) ben ik hem niet uit de weg gegaan bij feestjes oid. Dus het kan wel, maar de meeste mensen willen perse hun gelijk hebben en daar moet dan alles voor wijken. En ja sorry hoor, maar dat vind ik behoorlijk onvolwassen.

@supertje, je hebt gelijk natuurlijk, het is erg kinderachtig..
Maar ik zou er persoonlijk voor kiezen om bijv je vader uit te nodige van 1-3 en je moeder en broer van 3-5, weet je het is gewoon het belangrijkste dat jullie een leuke dag hebben en je niet hoeft te denken aan spanningen, nou als hun zich niet kunnen gedragen, moeten ze maar accepteren dat ze kinderregels krijgen!
Liefs MJ

bedankt voor al jullie mee denken.
aan de ene kant snap ik vanuit mijn ouders dat ze elkaar niet willen tegen komen. ze zijn niet voor niets gescheiden.
aan de andere kant denk ik; dat was jullie keus, en nu zit ik er mee. helemaal nu het inderdaad om hun kleinkind gaat. pascal weet van niks, en ik vind ook niet dat als hij later groot is, hij die onderlinge spanning mee moet krijgen.

marc en ik hebben besloten om de eerste hap taart van pascal iets voor ons 2en te houden. nou ja, voor ons 3en. Daar is verfder geen visite bij.
mijn broer komt zo ie zo laat omdat de kids eerst nog tot half 4 naar school moeten.
dus ik denk dat ik pa vraag voor het begin vd middag, en ma dan met mijn broer aan het eind.
pfffffffff, wat een gedoe ook zeg. ergens vind ik mezelf echt onnozel dat ik er zo'n drukte om maak.

hmmmm, ik ruik iemand hier, hihi daar eerst maar even wat aan doen.

smooty

Terug
Bovenaan