@priscilla, vanwege het geloof willen ze niet naar een verjaardag. Koffiedrinken ergens daarentegen is dan weer geen probleem. Dus vandaar dat ik zoiets heb van bekijk het maar hahahaha. Dan moeten ze het maar zien als koffiedrinken. Heb best respect voor principes en ik zal op zondag zelf ook niet werken, maar vind dat je dan wel rechtlijnig moet zijn en niet het 1 wel en het ander niet.
@mini ik ben zelf gescheiden. En hoewel ik een vreselijke hekel aan mijn ex heb (huiselijk geweld) ben ik hem niet uit de weg gegaan bij feestjes oid. Dus het kan wel, maar de meeste mensen willen perse hun gelijk hebben en daar moet dan alles voor wijken. En ja sorry hoor, maar dat vind ik behoorlijk onvolwassen.
@mini ik ben zelf gescheiden. En hoewel ik een vreselijke hekel aan mijn ex heb (huiselijk geweld) ben ik hem niet uit de weg gegaan bij feestjes oid. Dus het kan wel, maar de meeste mensen willen perse hun gelijk hebben en daar moet dan alles voor wijken. En ja sorry hoor, maar dat vind ik behoorlijk onvolwassen.