verjaardag!

A

Anoniem

Guest
Nog eventjes en dan is het zo ver!
Dan worden onze kindjes 1 jaar!

Ik ben erg benieuwd hoe jullie dat vieren....
Ik bedoel:
Wie nodigen jullie uit?
Voor welke tijden?
Zelf taart maken, zo ja welke?
Wat geven jullie de kleintjes?
Verlanglijstsuggesties?
Kaarsje uitblazen en zelf taart eten??

Kortom... erg nieuwsgierig....
Zullen we elkaar helpen en een geweldige vrejaardag voor onze kindjes organiseren??

Groetjes
go mv Stefan

hoi...
Hier duurt het nog ong. 2 maandjes...Wel weer spannend hoor ook al is het de 2e.
Wij houden het gewoon met naaste familie....opa's, oma's, tante's, ooms, nichtjes en neefjes en wat vrienden(niet al te druk). Qau taart bestel ik er 2 op hema.nl die kun je dan ophalen bij een hema in de buurt en zelf ontwerpen met een leuke foto en tekst! En de taart is heerlijk en niet duur! en het tijdsstip doe ik smiddags wanneer Jari niet slaapt en op zijn best is natuurlijk.....het is tenslotte zijn feestje
Nessie

Wie nodigen we uit: niemand, iedereen die er een denkt mag komen en wie het vergeet moet er maar blijven

Welke tijden: We geven ook geen tijden door, bij ons ben je altijd de heel dag jarig. Mensen snappeb hopelijk zelf wel dat ze tussen de middag slaapt en ze ook tegen een uur of zeven in bed ligt

Wat geven we: Zoals ik er nu over denk geven we een schommel

taart: ik koop een klein taartje speciaal voor Tess en dan graaien maar

Verder versieren we het huis en hopen op mooi weer.

Groetjes sandra

o ja zijn cadeau weet ik nog niet want hier heb ik al een hele speelgoed winkel bijelkaar.
Maar heb van die leuke tractors gezien met zo'n aanhangertje.
En

euhmmm was nog niet klaar maar wilde nog zetten....en wat we aan de rest moeten of gaan vragen weet ik nog niet. Nessie

Wij nodigen uit: familie en goede vrienden. Dit zijn dan ongeveer 20 /25 man.. druk genoeg vind ik.

Ik doe ook geen tijden. Tyche is heel de dag jarig en hoop stiekem ook dat het een beetje verspreid komt. Als Tyche dan net op dat moment slaapt, dan moeten de gasten maar even wachten en alvast taart en koffie nemen.

Evt. wil ik een bbq ofzo erbij doen.. maar dat kijk ik nog even.
Hema taarten lijken me leuk maar weet niet of ze het in een dorp hema ook doen...

Verder vieren we haar verjaardag in ons nieuwe huisje of tuintje bij goed weer.

Kado's: Pff ben er zelf nog niet uit. En als gasten aan mij vragen wat ze moeten kopen, dan verzin ik iets mee maar anders zie ik wel waar ze mee komen..

Ik sluit me even voor het gemak aan bij Sandra (nicktess). Alleen het kado weten we nog niet.
Liefs Nelleke

Wie nodigen we uit: ieder die wil komen mag komen, maar ik vind het wel erg leuk om met een foto van Yoëll een uitnodiging te maken, zo van ik vier mijn 1ste eigen feest.
De dag van zn verjaardag zelf gaan we lekker met zn drietjes naar dolfinarium.

Tijden:   maakt me ook niet zoveel uit, maar schrijf bv op de uitnodiging dat Yoëll om 15 uur de kaars uit blaast en in de slagroom spetterd

Taart: tuuuuuurlijk Denk een slagroomtaartje waar Yoëll in los kan gaan en daarbij vlaaien oid.

Cadeau: Ben nu een beetje verzameling aan het maken voor een verlanglijstje. Zelf geven we een tractor in mini uitvoering zodat hij er al snel op kan.

En de andere puntjes ben ik weer kwijt

Terug
Bovenaan