Ik heb nu al zin in de verjaardag van Tess, haar eerste en toch wel een speciale, dus dat wordt een feestje.
Taart: Die maakt mijn zusje, die is heel crea en wilde er ook een speciaal voor Tess maken, heb haar gewaarschuwd dat er niet veel van over blijft, maar goed dit wil ze graag.
Uitnodigingen: Die maken we wel dit jaar, we vieren het de dag erna, lekker op zaterdag en we vieren opa zijn verjaardag ook meteen (die is 28 juli jarig). Iedereen mag natuurlijk komen, hoe meer zielen, hoe meer vreugde.
Tijden: Vanaf een uur of 3 denk ik, er zullen wel uitzonderingen zijn, de eerste paar uur voor Tess en dan een BBQ voor opa.
Waar: In de tuin, onder het afdakje bij slecht weer, misschien nog een extra party tent erbij
Cadeau's: Moeilijk, ik weet echt niet wat ik haar moet geven, ze heeft al zo veel. Voor de familie maak ik een lijstje, dingen als bestek, bordje, knutsel spullen, zandbak speeltjes, duplo zijn altijd welkom. Alles wat nog niet gebruikt kan worden gaat in de speciale bak en dat krijgt ze dan wanneer de tijd er rijp voor is.
Op de dag zelf gaan we denk ik naar een dierentuin ofzo, misschien lekker met zijn tweetjes, maar ik denk dat ik oma, opa en tante Inger ook mee moet nemen.
Oja, iedereen is uitgenodigd in Nieuwendijk op 18 Augustus rond 15:00 uur!
Groetjes Nanda