verjaardag!

Het wordt één groot kinderknalfeest! Voor zover wij het groot kunnen vieren hihi..

Het is Kay's feestje, dus zijn vriendjes en vriendinnetjes staan centraal die middag, dus het is een grote babybende straks! Uiteraard met een mooie taart en lekkers.

Er wordt nog een uitnodiging gestuurd voor deze spannende en speciale dag, maar als ik zo even snel reken tel ik nu al alleen al een stuk of 15 baby's!!

Hoe dan ook wordt er nog vanalles georganiseerd en kijk ik er erg naar uit!

Esmé mv Kay

Ik heb nu al zin in de verjaardag van Tess, haar eerste en toch wel een speciale, dus dat wordt een feestje.

Taart: Die maakt mijn zusje, die is heel crea en wilde er ook een speciaal voor Tess maken, heb haar gewaarschuwd dat er niet veel van over blijft, maar goed dit wil ze graag.

Uitnodigingen: Die maken we wel dit jaar, we vieren het de dag erna, lekker op zaterdag en we vieren opa zijn verjaardag ook meteen (die is 28 juli jarig). Iedereen mag natuurlijk komen, hoe meer zielen, hoe meer vreugde.

Tijden: Vanaf een uur of 3 denk ik, er zullen wel uitzonderingen zijn, de eerste paar uur voor Tess en dan een BBQ voor opa.

Waar: In de tuin, onder het afdakje bij slecht weer, misschien nog een extra party tent erbij

Cadeau's: Moeilijk, ik weet echt niet wat ik haar moet geven, ze heeft al zo veel. Voor de familie maak ik een lijstje, dingen als bestek, bordje, knutsel spullen, zandbak speeltjes, duplo  zijn altijd welkom. Alles wat nog niet gebruikt kan worden gaat in de speciale bak en dat krijgt ze dan wanneer de tijd er rijp voor is.

Op de dag zelf gaan we denk ik naar een dierentuin ofzo, misschien lekker met zijn tweetjes, maar ik denk dat ik oma, opa en tante Inger ook mee moet nemen.

Oja, iedereen is uitgenodigd in Nieuwendijk op 18 Augustus rond 15:00 uur!

Groetjes Nanda

Hallo,

Het duurt dan wel 3,5 maand voordat Tijn jarig is, maar stiekem hebben we er toch al over na zitten denken, haha.

De taart wil ik bij de HEMA bestellen. Mijn vriendin had er voor haar tweeling een paar weken terug ook één en hij was erg mooi en lekker. Voor Tijn haal ik denk een klein taartje die hij zelf op mag eten.

We nodigen wel mensen uit. Dit omdat Tijn op woensdag jarig is en mijn familie allemaal in het westen woont (en ik in het westen van Duitsland) dus die moeten allemaal wel een tijdje rijden. We vieren het dus de zaterdag na zijn verjaardag. Op zich ook wel leuk want dan kunnen wij ook samen onze 2e trouwdag vieren die woensdag, aangezien Tijn op onze 1e trouwdag geboren is!

Ik wil de familie van Bart en wat vrienden die hier in buurt wonen vanaf 15.00 uur uitnodigen. Mijn familie mag al wel eerder komen, want om ze nou voor 2 uurtje helemaal hierheen te laten komen.... Bovendien vind ik het wel gezellig als ik mijn familie ook  wat langer zie.  

Wat we voor Tijn gaan vragen weten we nog niet. Wel hebben we besloten dat hij van ons een schommel krijgt. Wel zal hij die in augustus ofzo al krijgen want om die nou pas op zijn verjaardag te geven, dan is de zomer al voorbij en kan hij er misschien dit jaar niet zoveel meer op spelen.

Maar goed, het duurt hier nog (gelukkig) 3,5 maand voordat Tijn jarig is, al lijkt het me ontzettend leuk om zijn verjaardag te vieren.

Groetjes Danielle (mv Tijn 26.09)

Hoi hoi,

Wij vieren het met familie en vrienden!
Helaas is ze op een Woensdag jarig...En dan vind ik het niet leuk om te vieren omdat mensen dan gewoon aan het werk zijn...
Dus Wij vieren het dan op zondag daarvoor...
Wij vieren het sochtend's en smiddag's..
De ene helft komt meestal voor 11 uur....En de andere helft na 2en...
Nou dat komt voor ons precies uit...
Sochtends doen we ook de taart!
Wij kopen gewoon 2 slagroom taarten...1 Voor senna...Met een kaarsje derop!
En wat tekst met ' Hoera 1 Jaar'
En daar mag ze lekker in graaien met haar handjes!!
Verlanglijstje hebben wij niet echt.....Ik heb aangegeven dat wij een loopauto aan haar geven....En mijn tante koopt een goud ringetje!

De rest mag zelf weten wat ze gaan kopen....

Een hele goedemiddag dames,

Wij vieren de verjaardag van Elisa met s'ochtends taart eten met de opa en oma's (taart uit het diepvriesvak voor elisa is precies groot genoeg voor haar) en na haar middag slaapje komt alleen dichtbij familie ooms - tantes en een paar goede vrienden. Dit alles tot 17.00 uur daarna kunnen we voor elisa de drukte afbouwen en gezellig met z'n 3-en eten. Wij geven haar een hobbelkoe en een bedeltje voor haar armband (bij elke bijzondere gebeurtenis krijgt ze een bedel en haar armband moet vol zijn als ze zelf volwassen is.

We vragen aan de oma's een loopwagen/ fiets en boekjes enz. enz.

Terug
Bovenaan