Verjaardag!!

Hier zit het er al bijna aan te komen,ik geloof als 1 van de eerste hier, op 10januari wordt hij 2jaar, nieuwe kleren heb ik al voor hem gekocht en volgende week ga ik een traktor (trapmodel) kopen, ik denk dat ik weer een taart bestel bij de Hema, vanaf een uur of 2 vrienden en familie over de vloer, lekker druk weer, voordeel is dat ik weet dat het binnen moet, hij is de enige waarvan we zeker weten dat het niet buiten gevierd kan worden,,haha
Hebben jullie al plannen of kado's bedacht?
Iemand nog leuke ideeen voor knabbels op tafel of traktaties?

Gr MJ

Hoi MJ,

owww, wat snel al...10 januari.
Minoux wordt 27 februari 2.
Vind het wel lastig met cadeau's aangezien we net de feestdagen hebben gehad. Ik denk aan iets van poppenspullen. Maar we hebben nog wat tijd om het een en ander te bedenken.
Knabbels op tafel: van die kleine slagroomsoesjes. Wel zoet, maar wel lekker. Makkelijk zelf te maken en je kunt ze leuk versieren.

Alvast veel plezier met de voorbereidingen!

Groetjes, Bianca

hoihoi,

hier ook een kleine meid die bijna jarig is eind van de maand 27 januari.
wij geven haar de boerderij van little people en het kasteel (beide voor een leuk prijsje gescored hihi) ze speelt daar op school erg veel mee en ook als ze bij andere is speelt ze graag met de little people. van mijn zusje krijgt ze de dierentuin en van mijn mams een houten fornuisje. verder vragen we aan de meeste geld zodat we nog een mooi groot cadeau kunnen kopen (ipv van al die lief bedoelde kleine frutsels) we zitten te denken aan zo'n mooie houten loopfiets. bij de little people boerderij zitten veel losse poppentjes, die pakken we allemaal appart in zodat de mensen die geld geven toch iets kunnen geven dat ze uit kan pakken (dit jaar snapt ze toch dat verschil nog niet en is het nog vooral de lol van het uitpakken) wij hebben niet aan sint en kerst gedaan (tja beide 1 cadeautje) dus dat scheelt in de cadeaustroom.

verder nog een tip voor op tafel:
*kleine worstenbroodjes: je neemt een blikje miniknacks en 6 plakken bladerdeeg. deze snij je in 5 dunne strookjes en daar rol je de knakworstjes in. daarna 25 mijn in de oven. hier altijd een groot succes.
*mini appelflapjes doen het ook altijd goed.

veel plezier met de voorbereidingen

Als traktatie zijn mini cupcakes erg leuk, of bitterkoekjes met chocoladeglazuur en spikkels erg leuk.
Spekkies die ze in de chocoladefontein kunnen dopen (moet je geen vloerbedekking hebben word wel een knoeiboel)

Als traktaties hebben ze bij de hema hele leuke dingetjes om uit te delen, gummetjes in allerlei vormen etc.

Hier heb ik er nog niet helemaal over doorgedacht.
Effe kijken of zn verjaardag in de voorjaarsvakantie valt want dan willen we eigenlijk op wintersport.

Liefs Marina

Nina word 23 januari alweer 2.... Het gaat zo vreselijk snel. Nina krijgt van ons de roze prinsessen loopauto van litlle tikes. Grote broer Thomas heeft de politie auto daarvan en dat is elke keer vechten om wie er in mag. Makkelijk opgelost nu dus, hihihi!
Taart ga ik zelf maken voor mw, een vreselijk over-the-top-roze-prinsessentaart met chocolade cake en veeel slagroom, op eigen verzoek!

Groetjes, Marieke

Hoi,

Het is idd heel snel gegaan! We hebben lang over het cadeau nagedacht. De opa van mijn man heeft ooit een mooie boerderij gemaakt, die mijn man kreeg voor z'n 2de verjaardag. Die stond hier stoffig te zijn op zolder, die hebben we nu aangepast en geschilderd. We kopen er playmobil dieren bij, de kleine onderdelen ruimen we op voor een later tijdstip.
Er zijn een aantal mensen die geld doen en die mogen idd wat dieren geven.

Van de ene opa en oma krijgt hij een tractor van playmobil en van de andere opa en oma een fiets. De fiets hebben wij voor een koopje gekocht via marktplaats, je ziet dat het een 2de handse is, maar dan nog is het een stoer fietsje!

Meneertje wordt dus dik verwend! Ik heb nog niet nagedacht over de hapjes enzo. Maar hij is pas de 25ste jarig, dus kan er nog even over nadenken!

Heel veel fun met de voorbereidingen!!!

Liefs Lientje

Hoi hoi,

voor mijn gevoel is het nog erg ver weg, pas 13 maart wordt ons meisje 2!
We hebben wel al zitten denken over cadeautjes, ze krijgt van ons ws baby annabel of een babyborn. Voor de rest zou ik niet weten wat we moeten vragen.
Hapjes, ik vind kleine pizzabroodjes altijd lekker en die doen het altijd goed, worstenbroodjes, en iets van rauwkost om lekker met te dippen.

Groetjes Danielle

haha kadootjes zou ik echt niet weten voor Daniel.
Zelf hebben we er ook nog niet echt over nagedacht.
Misschien een zandbak voor in de tuin.
Ik weet het echt nog niet.

- Je heb bij bijvoorbeeld oldenhof (www.oldenhof.nl) siliconen bakvormen voor bonbons, maar hier zou je ook makkelijk cakemix in kunnen doen zodat je kleine hapjes krijgt.
- ze hebben ze daar ook bijzondere taarvormen om een taart te maken.
- Verder zijn die hele kleine croissantjes van danarol (24 in een blikje) ook altijd in trek als je er wat geraspte kaas tussen zou strooien.
- mn neefjes en nichtjes vinden hier nibbit rondjes aan een dropveter als ketting ook heel leuk

Daniels zn verjaardag valt dus in de voorjaarsvakantie dus nog maar effe peinzen.
Of we wel of niet op wintersport gaan, wanneer we het vieren.... etc

Iedereen succes ermee,
Liefs Marina

Terug
Bovenaan