Verjaardag!!

nathalia wordt 4 feb 2 jaar.
we dachten dat we eruit waren. we zouden schoonmaak spullen kopen voor nathalia.
ze vind mama helpen in het huishouden erg leuk.
dus was de bedoeling: stofzuigertje, emmertje,dweil enz enz.

maar ze heeft zo ontzettend veel spullen gehad met sinterklaas en kerst dat er nu al geen beginnen meer aan is.
9 van de 10 dingen wordt niet eens naar om gekeken!
we vinden het dus nu een beetje zonde om nog meer speelgoed te kopen, wat vervolgens zo de hoek in verdwijnt!
we hebben van de week verder lopen brainstormen en kwamen op t volgende idee.
ze krijgt van ons een princessen dekbetovertrek, met kussensloop en kopen bij ikea een dunne kussen.
als de baby geboren is, gaat nathalia in het grote bed en kan ze dat dus allemaal mooi gebruiken.
en ze krijgt een leuk bedrag op haar spaarrekening erbij.
heeft ze nu natuurlijk niks aan, maar later wel en ze snapt t toch nog niet.

van mn ouders krijgt ze een poppen kinderstoel, poppenbedje en nog een poppen ding maar ben ik ff vergeten hahaha. hebben ze al maanden in huis :p
van sinterklaas heeft ze een grote pop en bad enzo gehad, zodat ze een "moederrol" kan spelen als de baby geboren is.

van de rest vragen we geld of kleding bonnen.

liefs, do

karlijn word 4 maart alweer 2

waarschijnlijk krijgt ze van ons kleding en een nieuwe autozit stoel 3 zeg maar want de stoel waar ze nu inzit gaat bijna niet meer dus word t tijd voor een andere zitje voor d'r

hier ook absoluut geen speelgoed , heb nu al heel veel weggezet en nog staat de kamer vol

verder vragen we geld of bonnen en knutselspulletjes omdat ze plakken en knippen helemaal geweldig vind

liefs maurilla

Hoi!

hier duurt het nog tot 5 april eer Isabelle 2 jaar wordt.
Hebben dan ook nog niet nagedacht over cadeaus.
Ik maak zelf de taart (weet nog niet precies wat voor thema), as je wilt kun je op de forumhyves de taarten zien die ik met kerst heb gemaakt.

Hier doen de mini-worstenbroodjes en mini-ham/kaascroissants het iedere keer supergoed, Isabelle is niet meer bij het bord weg te slaan als ik ze heb gemaakt!
(dankzij Linda/Happydays, die had ze mee naar Linnaeushof)

Succes met alle voorpret en laat je even weten hoe en wat?

Liefs Monica

Hoi,

Die kleine worstebroodjes lijken me wel wat, heb gister al bladerdeeg gehaald dus dan kan ik het alvast een keer uitproberen!
Wij willen ook niet te veel speelgoed, ze hebben al zoveel en dan x3, dus vandaar idd de traktor, ga van de week op zoek naar een leuke!
@Lientje, groot gelijk met de 2e hands fiets, het verschil zien ze op deze leeftijd zowiezo niet en nieuw blijven ze ook niet!
Hier staat ook nog een fiets waar beide broers op hebben gefietst en ondanks dat hij duidelijk niet meer nieuw is, doet hij het nog prima, maar we hadden twee traktoren en die zijn allebei kapot gegaan.
Nibbits aan een dropveter, ja die is leuk, deden wij vroeger al, denk dat dat hem ook gaat worden, leuk en niet teveel, houd zelf ook niet van die grote zakken snoep die ze op sommige plaatsen mee krijgen naar huis!
@allemaal bedankt voor de inspiratie, leuk om weer een keer wat nieuwe dingen te doen, dus verdere tips/ideeen zijn altijd welkom!

Gr MJ

Hoi,

Wij zitten te denken aan een loopfiets. Mijn buurvrouw is daar erg enthousiast over. Haar zoontjes hebben er veel plezier mee gehad.
Op zich heeft ze eigenlijk verder wel genoeg speelgoed. Ik vind het ook wel lastig kiezen. Voor sommige dingen vind ik haar alweer te groot, maar voor andere dingen is ze echt nog te jong. Lastig dus!

Groetjes,
Dory

Stan wordt 12 april 2 jaar. Duurt dus nog even.

We weten eigenlijk nog niet zo goed wat we moeten geven voor kado, maar ik denk dat het iets voor het buiten spelen gaat worden (schommel of zo).
Een loopfiets hebben we al gegeven bij ilse toen ze 2 werd. Is echt een aanrader. Ze gaat altijd met mij naar het centrum op haar loopfiets. Ze gaat nu tenminste even hard als ik en wordt er niet of nauwelijks moe van (met gewoon lopen was het nl altijd drama).

Voor traktaties vallen chipjes altijd in de smaak. Maar ik heb ook altijd een glas met versierde soepstengels staan. De soepstengels doop ik dan met het puntje in de glazuur (water met poedersuiker) en daarna in de vruchtenhagel of hagelslag, muisjes of andere zoete versierselen.

Jeske

Terug
Bovenaan