Verjaardags foto's van Djamila

Hallo

Wat een feest is dat geweest zeg. Mooie taarten zeg en die traktaties wauw.
Echt    mijn complimenten. En trouwens djamila is ook een scheetje zeg.
Ik wil later bij shanice vlechtjes doen haar vader komt uit nigeria dus ze heeft ook een beetje kroes milton heeft helemaal kroes haar. Het haar van shanice vind ik best wel moeilijk te onderhouden het schiet momenteel ook de lucht in hihihihi.

groetjes lisette

wat een schatje zeg!

heb je die taarten zelf gemaakt??
zijn echt super mooi!

liefs, do

quote: dotjuh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 08:02:37'));

wat een schatje zeg!

heb je die taarten zelf gemaakt??
zijn echt super mooi!

liefs, do

bedankt!! En nee was het maar waar de taart met de 1 erop en cupcakes had ik besteld bij een taartenshop en de andere had een vriendin van mijn zusje gemaakt.

quote: lis74 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('16-03-2009 07:52:22'));

Hallo

Wat een feest is dat geweest zeg. Mooie taarten zeg en die traktaties wauw.
Echt    mijn complimenten. En trouwens djamila is ook een scheetje zeg.
Ik wil later bij shanice vlechtjes doen haar vader komt uit nigeria dus ze heeft ook een beetje kroes milton heeft helemaal kroes haar. Het haar van shanice vind ik best wel moeilijk te onderhouden het schiet momenteel ook de lucht in hihihihi.

groetjes lisette

Djamila vader komt uit Ghana en ikzelf komt uit Curacao. Zelfs ik heb soms moeite om haar te kammen meestal doet me moeder dat maar ik moet blijven oefenen he!! Ik vindt het moeilijk om een rechte scheiding te maken.

Dit is Shanice hoezo temperament hihihihi.
Wat gebruik jij voor de haar ik gebruik anti-klit shampoo van zwitsal een voedende creme van elvive die je niet uit hoef te spoelen en voor te stylen cocoswax een hele waslijst dus.
Voor milton gewoon palmolive shampoo en vet dax maar in de zomer vind ik het wel lekker om hem een kaal koppie te doen shanice niet natuurlijk. Toevallig heb ik het net uitgekamd pff maar gelukt . Ik wacht denk ik totdat ze 2 of 3 is om vlechtjes te laten doen benb bang dat ze anders er last van krijg dat het te strak zit.
groetjes lisette

Oh wat een schatje!!

Ik gebruikt ook Anti klit Shampoo en Baby Love dat is om het haar makkelijk te kammen als ik dat spuit in haar haar kan ik het makkelijk uitkammen en soft and precious dat is een haarlotion ze zijn speciaal voor kinderen met kroeshaar.

Dit is met shanice de verjaardag
Dat is milton met zijn kroeskopje dat had hij al gelijk met zijn geboorte shanice had eerst stijl haar met slag grappig he.Ze hebben allebei ook een afrikaanse naam we geven toch ook een heel stuk mee van hun cultuur want ze hebben eenmaal afrikaans bloed. Maar waar ik van baal is dat de nigerianen altijd negatief in de publiciteit komen want een betere man dan hem krijg ik niet . En hij is een hardwerkende man die zich niet bezig hou met criminelen activiteiten heeft hij helemaal geen tijd voor.
Ze dachten dat ze geadopteerd waren shanice en milton  of ik krijg de vraag waneer zien ze hun vader ongelofelijk maar ik lach er maar om die kortzichtigheid van mensen
groetjes lisette activiteiten.

Helaas heb je wel van die mensen die al klaar staan met hun mening wat ze vergeten is dat niet iedereen hetzelfde is Nigerianen zijn bekend als fraudeurs en Antillianen als bolletjes slikkers. Gewoon niks van aantrekken dat zijn mensen die niks hebben om te doen.

Jou man bloed is dan erg sterk dat Milton dan echt kroeshaar heeft zelfs heb ik ook nichten die halfbloed zijn maar die hebben gewoon gekruld haar het is best wel grappig om te zien.

Terug
Bovenaan