Verjaardags stress.....Tips?

Hier nog zo een, zit met name te dubben of ik het in 1 of 2 dagdelen zal vieren.
En of ik het met of zonder eindtijd zal vieren. En als ik het dan in 2 delen vier of ik het dan aan de mensen zelf overlaat wanneer ze komen of dat ik dat zelf ga sturen.
Hebben namelijk ook van die familieleden die eigenlijk zoveel mogelijk naar binnen komen stauwen, heel genant want klagen ook als ze een type hapje niet hebben gehad (het liefst nodig je ze niet uit maar het is en blijft toch de zus van je man).
En als ze alles hebben weg gestauwd, direct naar huis (vreselijk)
Maar ach heb nog een wee of zeven uds kunnen og even overpeinzen......

misschien toch maar 2 dagdelen en verplichte indeling, heeft de middag visite 's avond ook nog wat te eten......

Ik zal wel heel eenvoudig zijn, misschien is dat het allemaal nog in het verre oosten. Maar hier geen stress. de opas en omas komen op de verjaardag zelf, en die ooms en tantes die kunnen komen ook. Het is op donderdag, dus tegen 1800. Lekker met patat, vindt Erikjan lekker, dan cadeautjes, dan koffie met taart, en dan naar bed, Erikjan dan he?! En hopelijk dat het niet te laat wordt, ik moet de volgende gewoon werken. Dus geen toeters en bellen, was hij bij ons (mijn man en mij) ook niet, alleen naaste familie.
Twee tantes hebben aangegeven binnenkort gewoon een zondag te komen, zij kunnen echt niet, oke dan. Maar eigenlijk is hij alleen jarig op zijn verjaardag, lekker rustig....

Janine

Eline is volgende wk dinsdag  jarig. Maandag trakteert ze bij het kdv en vieren ze daar haar verjaardag. Dinsdag is ze de hele dag thuis met papa, mama mag pas om 15.00 uur naar huis van de baas.......... ..............
's Morgens komen waarschijnlijk m'n schoonzus en haar man langs. Rest van de naaste familie is uitgenodigd voor 's middags vanaf 15.30 uur  . Dan kan mama ook meegenieten. Verder bezoek zien we wel, zal de dagen daarna wel worden (buren, vrienden etc.).

Verder geen stress hier.Ga van het weekend hamsteren, ben ook nog bezig met haar kdv-traktatie .  Haar kado staat gelukkig al startklaar. Snik, m'n baby wordt groot !!!!

Veel plezier met de 1e verjaardag!!

O ja! En om stress op de dag zelf te vermijden: wegwerpbestek ed, hapjes maak ik maandagavond klaar (ook op wegwerpschalen)  voor zover dit lukt, gebak laat ik denk ik bezorgen. Huis versieren we 's avonds en verder zien we het wel!! 's Avonds halen we waarschijnlijk even wat chinees of zo. Vindt Eline heerlijk, en lekker makkelijk voor ons en voor de eventuele plakkers  (ws ouders/schoonouders)!

Terug
Bovenaan