Verjaardagscadeautje voor een 4 jarige

Hallo,

Zoals de meeste ouders het ouderschap ervaren: de tijd vliegt voorbij!
Zo ook bij ons. Ons zoontje wordt begin september 4 jaar. Nét daarvoor krijgt hij een broertje/zusje.

We zijn een beetje begonnen met nadenken over een cadeau (-tje)  voor zijn verjaardag. Op dit moment ben ik helemaal inspiratie-loos.
Wie heeft er leuke ideeen?

Groetjes,
Marieke
 
Weet hij zelf niets? Als hij 4 wordt kan hij toch ook vertellen wat hij leuk vindt?
Lego, playmobile, racebaan, skelter, fiets, een spel, trein.  Ik zou zeggen loop eens langs de speelgoedwinkel.  
 
Ha ha, vandaag maar eens gevraagd wat hij wil hebben op zijn verjaardag: "lekkers"!
Verder weet ik wel wat kleine dingetjes zoals een eenvoudig kwartetspel en puzzels en niet te vergeten de Dora bal die hij gezien heeft in de winkel. Maar iets wat we zelf willen gaan geven is nog erg lastig te bedenken.
Hij heeft al redelijk wat dingen die je genoemd hebt. We denken nog rustig even na...
 
Jouw zoon is snel tevreden!!!!
Oke, het kan dus ook anders. Mijn dochter is 2 1/2 jaar en weet al wat ze wil hebben hoor: Een aqua-play en een duplo trein brug.
 
Ja, haha, inderdaad. Hij is snel tevreden. Hij heeft niet echt een uitgesproken verjaardagswensen.
Ik zat trouwens nog aan iets van mecano te denken. Maar misschien is hij daar nog net te jong voor. Zal eens even googlen naar wat ideeen.
Maar als iemand nog ergens een leuke tip heeft, ik sta open voor alles!
 
Na wat googlen heb ik iets gevonden. Het is niet de mecano, maar in mijn herinnering (m'n broertje speelde er vroeger mee) heette het wel zo. Het heet Baufix. Het is houten constructie materiaal met schroefjes, boutjes en wielen. Je kan hiermee van alles maken.
Maar als er nog tips zijn...
 
Hoi Marieke,

Wij hebben onze dochter een Kidizoom camera gegeven van V-tech.
Daar kunnen ze foto's mee maken/bewerken (niet zo'n hele geweldige kwaliteit maar helemaal goed voor onze dochter, ze vindt het prachtig), ze kunnen er muziek mee luisteren en spelletjes op doen.
Ze speelt er iedere dag mee, en grappig hoe snel ze met zo'n ding overweg kunnen, ze weet het allemaal al beter als ik.
Wij hebben er een groot geheugenkaartje in gedaan (kosten maar een paar euro) dan kan ze maar muziek luisteren en foto's maken.
Het is echt een leuk ding, ik heb er geen moment spijt van gehad.
Ze zijn wel prijzig (90 euro ofzo en dan nog een tasje van 13 euro). Maar ik heb die van onze dochter nieuw op marktplaats gekocht voor 60 euro inclusief verzenden, dus dat scheelde veel. En het tasje heb ik aan iemand voor haar als verjaardagskado gevraagd.

Succes met kiezen!
Het blijf moeilijk.

Groetjes,
Sophie
 
Terug
Bovenaan