Verjaardagscadeautje voor een 4 jarige

Hallo,
Wij zitten ook te dubben. Ons zoontje wordt in oktober 4 jaar. Hij wil heel graag de Tomas trein hebben en "mac, de vrachtwagen" van cars. Mijnman heeft hem ooit die treinbeloofd dus dat doen wij dan maar. Van opa en oma wrsl de cars wagen.
Verder hoeft en wil hij niets zegt hij .
Nu is van de week een folder van de intertoys op de mat gevallen en proberen we hem toch wat kleine geokope dingetjes te laten zoeken. Hoeft allemaal niet zo duur te zijn vind ik.
Hij is vanochtend begonnen met een een "lijstje" te maken. Knipt wat plaatjes uit en plakt deze op. Ben zeer benieuwd hoe het er aan het einde van de dag uitziet.
Mariek, ben jij er ondertussen al uit?
Groet Jeanette
 
Hoi  hoi,

Inmiddels zijn we er uit. Het is 't houten constructie materiaal geworden. Een ton van constructor. Dit is goedkoper dan baufix en ziet er net zo uit. Niet dat de prijs er erg toe doet, maar je weet met dit soort dingetjes niet zeker of het "een schot in de roos" zal zijn.
We hebben inderdaad ons zoontje ook diezelfde gids laten bekijken. Erg leuk om te zien wat hij dan aangeeft en op zijn lijstje "schrijft". De dora-pop met de tweeling, een baby-telefoon, teletubbies-memory. Ach, straks wanneer hij naar school gaat zal de interesse voor teletubbies en dora snel op de achtergrond verdwijnen.
Je hebt trouwens van Duplo ook Dino-dozen. Ik zag ze laatst bij top1toys. Dit vond ik ook nog wel een leuk idee. Duplo blijft nog wel een jaar leuk. En zeker Dino's...

Groetjes,
Marieke
 
Terug
Bovenaan