Verjaardagsfeest na zwangerschap

<p>Dag allemaal, </p><p>Over twee weken word ik ingeleid. Nu kregen we een uitnodiging van mensen die dichtbij ons staan voor een 65ste verjaardagsfeest net twee weken na de bevalling.</p><p>Het feest is op een uur rijden enkele reis met de auto. </p><p>Is dit reëel? Of eigenlijk onbegonnen werk? Mijn man denkt dat het makkelijk kan maar ik denk er de mijne van ?</p>

dat zal heel erg liggen aan hoe je bevalling verloopt en hoe je daarna herstelt. 
Sommige kunnen dat. Ik had t niet gelukt alvast. Denk dat de kans groter is dat t niet gaat als wel.

Je man hoeft dan ook niet te bevallen en te herstellen. Ik zelf zou dit dan ook echt niet doen. Zou er niet eens over peinzen haha

Lijkt me heel moeilijk ik te schatten nu. Zowel voor jou/jullie als of julie dit willen qua prikkels voor jullie kleintje. Ik zou het nu nog niet beslissen en pas dan kijken wat haalbaar is. 

Dank voor de reacties. Ik vond het zelf nogal optimistisch gedacht maar het werd niet echt in dank afgenomen. Helaas hebben we al een ander belangrijk feest van hun moeten missen vanwege zwangerschaps complicaties en nu voelde ik me echt een aansteller toen ik zei dat ik het wel heel kort na de zwangerschap vond. 

Het ligt idd van je bevalling en herstel af.

je mag volgens de “richtlijnen” de eerste paar dagen sowieso niet naar buiten. Om een week daarop gelijk naar een feest te gaan zou ik niet doen. 

Ik had een goeie bevalling van mijn zoontje paar jaar geleden, waar ik niets aan over gehouden heb, maar voor mij heeft t ook een paar weken geduurd voor ik fatsoenlijk ergens heen ging. Ook ivm vloeie

Ik denk ook dat je dit pas tegen die tijd kan zeggen. Wij zijn 2 weken na bevalling naar oma van mijn vriend geweest wat ongeveer uur en kwartier rijden is. Ik vond het vermoeiend, maar verder wel te doen maar heb ook een (naar mijn idee) best makkelijke bevalling gehad. Mijn schoonzus was er bijvoorbeeld erg verbaasd over toen ze het hoorde en zei dat zij het niet gedaan/gelukt zou hebben na haar bevalling. Denk dat het dus echt dan pas te zeggen is als je weet hoe bevalling gegaan is en hoe je hersteld.

Het ligt inderdaad aan je bevalling je mag indd na je bevalling zoizo een pas een week later de straat op..
ik was mega ingeknipt en ik redde het net tot het einde van de straat.
ik zou ook even na gaan of je wel zin hebt in al die mensen die toch je kindje willen aanraken evt harde muziek 
vind het een beetje ziellig ook voor je kindje als hij/zij zo snel na de geboorte in zo een drukke omgeving terecht komt maar goed ik zie dit nu ook echt voor me als een “feest” met harde muziek en veel mensen 

Terug
Bovenaan