Verjaardagsfeestje, hoe doen jullie dat?

Oja, trouwens: hier eet gewoon iedereen mee hahaha. Onze familie komt van ver en dan maakt het mij niet uit om voor 10 man meer eten klaar te maken. Dus koffie met taart én een borrel met toebehoren én eten klaarmaken.

Dit jaar vieren we z'n verjaardag weer wel met iedereen tegelijk: 18 volwassenen en 12 kinderen, vanaf een uur of 2 tot na het avondeten dus volle bak. Druk maar vooral.... Gezellig! En dat is dan nog los van z'n verjaardagsfeestje met z'n vriendjes. Ik heb er nu al zin in hahahahaha, weet nog hoe geweldig ik mijn eigen verjaardag altijd vond.

Groetjes!

Volgens mij maak jij (of je man zoals je vermelde) je er meer zorgen om dan de gasten.
Ik heb het ook altijd zo gedaan (zelfs voor Ilse die in de zomer jarig is). Ik vind het ook wel leuk dat het bezoek gespreid komt. En ook voor het kind dat jarig is is het beter te overzien en is het ook de hele dag jarig (wanneer het bezoek pas om 15 uur komt moet de jarige voor zijn/haar gevoel zo lang wachten).

Dus mijn voorkeur: bezoek spreiden over de dag (dus 2 uitnodigingen maken).

Succes en veel plezier die dag!
X Jeske

Goed idee, verdelen van de mensen..
Ik heb dat ook gedaan toen mijn dochter 3 werd.. de familie in de ochtend en de vrienden met kinderen in de middag.. je bent dan ook wel de hele dag met mensen maar het is minder druk voor het kind.. en ze is echt heel erg jarig, met de hele dag mensen en cadeautjes en een rust punt om even bij te komen..

Terug
Bovenaan