Verjaardagsfeestje, hoe doen jullie dat?

Hallo allemaal,
Aankomende februari wordt Bo alweer 2 jaar! Hartstikke leuk natuurlijk, maar zit toch even met een vraag. Met Skip heb ik dit nog nooit meegemaakt, aangezien hij in de zomervakantie jarig is en er daardoor altijd minder mensen komen.
Op de dag van de verjaardag heb ik vrienden met kinderen op de ochtend gepland en familie na het middagslaapje, simpelweg omdat het anders gewoon niet in huis past... dit wil ik ook zo in de uitnodiging vermelden...... maar is dit stom?
Als ik de dag gewoon open laat qua tijden dan lopen we de kans dat iedereen 's middags komt en we met veeeel te veel mensen op een kluitje zitten en dat is ook niet gezellig.
Jullie denken misschien: waar maakt ze zich druk om. maar ik wil het toch even weten haha!
Alvast bedankt voor je reactie!
Groetjes, Noor

Hoi,
Dat is helemaal niet stom, dat snappen ze echt wel, je hoeft er ook niet bij te zetten wie wanneer komt je zet gewoon alleen de tijd voor die personen erop!
Een verjaardag binnen is zowiezo altijd veel drukker, mijn oudsste 2 zijn eind lente en zomer jarig, en dat kan meestal buiten, of iig kunnen de kinderen buiten spelen, dat scheelt gewoon heel veel.
Wij wonen erg groot, maar als in de toekomst mijn broers en zus allemaal kinderen hebben zal ik dat misschien ook moeten doen, nu heeft alleen 1broer een kindje, dus het gaat nog!
Lekker doen dus, is niet stom,,haha
Veel plezier!
Gr MJ

Hallo Noor,

Ons zoontje is in april jarig, ook niet echt een maand om een buitenverjaardag te vieren. En wij hebben ook geen heel erg groot huis, in ieder geval niet groot genoeg om iedereen op dezelfde dag of tijdstip te laten komen. Vorig jaar heb ik daarom de verjaardagsvisite over twee dagen verspreidt. Op de echte geboortedag hebben we de directe familie uitgenodigd en een dag later vrienden, kennissen, oppas. Hierdoor was de drukte goed te behappen. Zowel voor ons, maar ook voor ons zoontje. Hij kon er hierdoor ook beter van genieten. Ik ben dus dit jaar zeker van plan om het weer zo te doen. Zit nu alweer na te denken over de uitnodigingen, terwijl hij in april pas twee wordt.

Groetjes,
janneke

Hallo Noor,

Ons zoontje is in april jarig, ook niet echt een maand om een buitenverjaardag te vieren. En wij hebben ook geen heel erg groot huis, in ieder geval niet groot genoeg om iedereen op dezelfde dag of tijdstip te laten komen. Vorig jaar heb ik daarom de verjaardagsvisite over twee dagen verspreidt. Op de echte geboortedag hebben we de directe familie uitgenodigd en een dag later vrienden, kennissen, oppas. Hierdoor was de drukte goed te behappen. Zowel voor ons, maar ook voor ons zoontje. Hij kon er hierdoor ook beter van genieten. Ik ben dus dit jaar zeker van plan om het weer zo te doen. Zit nu alweer na te denken over de uitnodigingen, terwijl hij in april pas twee wordt.

Groetjes,
janneke

Hallo Noor,

Groetjes,
janneke

Hallo Noor,

Groetjes,
janneke

nathalia is 4 feb jarig. begint nu echt al op te schieten dus.
sochtends komen mijn ouders, en een tante van mij.
smiddags na nathalia haar slaapje, erwin zn vader en stiefmoeder.
zondag komen er nog een aantal mensen om half 3.
ook na nathalia haar slaapje dus. ze blijven dan tot een uur of 5/half 6.
dan kunnen wij gewoon gaan avond eten en nathalia gewoon op tijd naar bed.

ik vind t helemaal niet stom!
je kindje moet gewoon kunnen slapen.
dat heeft je kleine gewoon nodig. zeker met al die drukte en indrukken.
je zou t ook kunnen verdelen over 2 dagen.
de ene dag de familie, na zijn middag slaapje, de andere dag de vrienden, na zijn slaapje.

liefs, do

Terug
Bovenaan