Verjaardagsfeestje, hoe doen jullie dat?

hoihoi

ik doe hetzefde
heb smorgens wat kindjes met ouders uitgenodigd van 11 tot een uur of 14 en vanaf 15 uur de volwassen personen
anders word het en veels te druk en t past niet in huis en natuurlijk moet ik ook aan mijn kleine floortje denken ( dan net 5 mnd )

groetjes maurilla

Daniel is in de voorjaarsvakantie jarig, zo kunnen de meeste lekker overdag, maar ik stuur ook een uitnodiging (tje) en geef denk ik aan dat ze smorgens tussen 10 en 12 en smiddags tussen 15 en 17 kunnen komen.
Dan kunnen ze zelf kiezen, maar kan Daniel toch effe ´prikkelvrij´ naar bed smiddags, anders weet ik het wel weer, dan is tie weer lekker dol gedraaid.

Liefs Marina

Wij hebben vorig jaar op de uitnodigingen gezet dat we t vieren van 10.00 tot 12.00 en van 15.00- 17.00. Konden mensen zelf kiezen. Het is ook een kinderfeestje vind ik, moet er neit aan denken dat ik s avonds mn huis nog vol bezoek heb terwijl de jarige allang moet slapen.... Doen we dit jaar weer zo. Dus: ik zou t er lekker opzetten als je dat wil. T is toch jullie keuze?

Hoi hoi,

Is prima zo toch? Niks vermelden wie wanneer komt en gewoon op kaartje zetten.

Let wel op bij de uitnodigingen wie met wie komt. Zo waren wij ooit voor mn nichtje in de middag uitgenodigd omdat wij een kind hebben, en mn moeder pas in de avond. Maar zij rijdt altijd met ons mee en was dus beledigd dat ze niet met ons mee mocht hihi. Misschien iets om op te letten.

Nu je hier toch over begint, wil ik ook wel een vraag stellen.
@ Iedereen
Vanaf hoe laat tot hoe laat vieren jullie het feestje??
Wij vanaf ong 14u tot iedereen naar huis gaat. Als Myrthe nog slaapt als men komt, jammer dan en ze gaat ook uiterlijk 19.30u weer naar bed.
Ik vraag dit omdat we pas geleden voor kinderfeestje waren uitgenodigd die voor iedereen pas om 18.30u begon. Ik vond dit vreemd, vandaar mn vraag.

Liefs Irene

@ Kan je ze nu wel lezen, MJ????

Hier 4 verjaardagsfeestjes per jaar voor de kids..... :)
Ik zeg er altijd bij vanaf hoe laat ze kunnen komen, dat is vaak vanaf 14.00 uur ofzo. Als Leah dan nog slaapt, maakt niet uit hoor, ze wordt vanzelf wakker. Ook 's avonds doe ik haar altijd weer bijtijds naar bed, ook al zit er bezoek. Iedereen snapt dat best en ik moet zeggen dat het meeste bezoek ook uiterlijk 19.30 uur weer opstapt......
Ik vind het juist heel fijn en duidelijk als iemand aangeeft binnen welke tijden het feestje wordt gevierd!!!

Wij vieren het in 1 keer, vanaf 13:00 uur. En daarom houden wij het beperkt. De opa's en oma, ooms en tantes, nichtjes en onze beste vrienden. En dan hebben we een bomvol huis.
En dus niet de verdere vrienden waar we wat minder mee omgaan, mijn nichtje en haar gezin, onze tantes. Dan wordt het te veel. Alleen de tantes van mijn man vinden dat niet zo leuk, maar dat is jammer dan. De rest heeft ook kinderen en doet het ook zo. Zo is de hoeveelheid cadeautjes ook leuk en is het erg gezellig.

Terug
Bovenaan