Verjaardagshoed gezocht !

Hier nog zo'n moeder die er wel één wilt hebben.
Maar dan de vraag of mijn zoontje hem wel opzet....
Hij heeft nu al een hekel aan bandana's en of en petje.

gr kaat

hihi, ik zag 'm van de week ook. Ik moest gelijk aan deze foto denken!
Liefs Nelleke

Ik heb de hoed alleen gekocht, zodat ik een leuke foto kon maken voor de uitnodiging voor zijn eerste verjaardag. En deze foto ga ik ook gebruiken voor de fototaart. Bij Merijn heb ik de eerste verjaardag ook een fototaart laten maken en hij was zo mooi, dat ik vind dat Siebe er ook één moet krijgen.Tja, je wilt uiteindelijk toch beide kindjes hetzelfde geven, tenminste dat hem ik heel erg. Geen verschil dus. Ik verwacht  niet dat hij de hoed op de dag zelf op zal houden, maar het is maar het idee! Wie weet willen ze hem (want Merijn wilde hem pertinent niet op) over een paar jaar wel op, hahahaha.

Groetjes Fonske.

Lieve, Lieve Mama`s

Ik ben Wendy mama van william (25-08-06) en lees elke dag even bij hier op het forum.

De tijd om te reageren ontbreeek me (jammer genoeg) eigenlijk een beetje, dit vooral omdat ik 30 uur werk, en een aardig groot huisje heb.....

Ik zal die prachtige verjaardagshoed en die cijfer 1, maar omdat we geen XENOS in de buurt hebben, zou iemand er eentje voor mij willen halen en hem mij op willen sturen???

Please????

Ik betaal hem natuurlijk!!!!! (zal vast geen 100 euro kosten...???)

M`n mail adres is wendy_0010@hotmail.com...

Ik hoor het wel....

Kusjes wendy en william

Terug
Bovenaan