Verjaardagskalender voor onze kleintjes

Hey.

Dit is zeker een leuk idee, wij doen mee hihihihi.

Naam: Joëlla.
Dochter van: DuShI-23 (Sabina)
Geboortedatum: 30 augustus 2006.
Uitgerekende datum: 01 september 2006.

Groetjes Sabina Mama van Joëlla.

Wat een leuk idee!!!

Wij doen mee....

Geboortedatum                Naam                Zoon/dochter van                                Uitgerekende datum was
20-9-2006                              Pim                     Sil ( pmo )                                                     20-9-2006

Groetjes Sil

Er was toch al een verjaardagskalender van de kleintjes?

Maar doe gewoon weer mee hoor haha..

- Kay geboren op 30 juli 2006
- Om 21.21.21 uur
- Te Breda
- Zoon van Esmé
- Uitgerekend op 22 juli 2006

Esmé mv Kay

quote: moniqueS schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2007 22:14:00'));

Ik heb even rondgezocht, maar kan geen verjaardagskalender van onze kindjes vinden.

Een idee misschien? (misschien heb ik niet goed gezocht, maar ik biedt bij deze mezelf aan als administratief medewerkster voor deze kalender!)

Geboortedatum                Naam                Zoon/dochter van                                Uitgerekende datum was

26 augustus                         Marit                 Monique S                                                  5 september

Wat een ontzettend leuk idee !!!
Geboortedatum : 23 Augustus 2006
uitgerekende datum : 4 September
Fantastische zoon van Ben en Nicky Wilkinson

quote: moniqueS schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2007 22:14:00'));

Ik heb even rondgezocht, maar kan geen verjaardagskalender van onze kindjes vinden.

Een idee misschien? (misschien heb ik niet goed gezocht, maar ik biedt bij deze mezelf aan als administratief medewerkster voor deze kalender!)

26 augustus                         Marit                 Monique S                                                  5 september

Terug
Bovenaan