Verjaardagslijst november

Ik zie trouwens dat ik Alex ben vergeten op 3 november.  Sorry!
Ik heb hem wel op mijn lijst staan, dus zijn verjaardag komt er gewoon op.
Sil

Hee hallo Sil,

Sorry dat de list per ongeluk zo lang geworden is..... het was zeker niet de bedoeling om hem te verkl*ten..... mijn excuses! Wilde ff behulpzaam zijn...... nou ja......

Enne, ik bedoel het niet als smoes, maar heb ik het alleen maar of hapert het hier op het forum de laatste week een beetje?   Loopt niet 'lekker door'.

In ieder geval: iedereen veel plezier met het voorbereiden van de verjaardagen en nog veel meer plezier op de dag zelf

groetjes, lidi

Hallo!

Gelukkig dat mijn Alex er ook nog bij mag! Mooie lijst hoor!

groetjes Daisy

Hoi Sil27,

Je hebt er weer een mooie lijst van gemaakt hoor, de cadeautjes voor Justin zijn al gekocht haha.

Groetjes,

Puk

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 15:15:41'));

Wow, je hebt er weer behoorlijk wat werk van gemaakt!

KT

Ik wilde Heather eigenlijk in het rood neerzetten, voor het geval je weer wat zou plannen op haar verjaardag.
Geintje, kan je wel hebben hé!
Sil

quote: sil27 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 19:32:54'));

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-10-2007 15:15:41'));

Wow, je hebt er weer behoorlijk wat werk van gemaakt!

KT

Ik wilde Heather eigenlijk in het rood neerzetten, voor het geval je weer wat zou plannen op haar verjaardag.
Geintje, kan je wel hebben hé!
Sil

Ik moest hardop lachen!

KT

Terug
Bovenaan