verjaardagstaart maken!!!

ja natuurlijk laat ik het zien

ik heb al inkopen gedaan. ben bij de xenos geweest voor het harten ding haha
en allemaal versierseltjes dus het moet helemaal goed komen

ik wilde hem eerst van te voren even uit proberen maar volgens mij kan er niet veel aan mis gaan haha.

en ik ben aan de lijn dus niet echt prettig met je neus boven zon taart hangen ;)

gr shirley

Hahahaha nee niet echt, dan smul je alleen maar bij die taart.
Maar zeker als je een pak cake heb, kan er niet veel mis gaan.
Heel veel succes en plezier met bakken.

Liefs Reneke

Hoi,

Bij de supermarkt had je een potje met 4 of 5 verschillende versieringen voor op taarten, daar zaten die spikkels bij. Hij heet Pretty 'n'Pink, zitten ook harde balletjes bij en die roze konijntjes die op de taart zitten.
Ik hield de taart een beetje schuin en probeerde het er een beetje op de strooien, wat maar enigzins lukte hoor haha.

Heb trouwens voor die taart beslag moeten maken voor 2 cakes en die samengevoegd in de hartvorm. Want de vorm was te groot voor 1 cakebeslag. Dan werd de cake zo dun haha. (de cake moet dus iets langer in de oven, hij is klaar als je met een sateprikker (o.i.d) erin prikt en hij er schoon uitkomt)
Heb ook 2 zakken prinsessenglazuur moeten gebruiken. Maak die vantevoren volgens gebruiksaanwijzing goed warm, de eerste was niet warm genoeg en die schonk niet goed.
Zo hier gelijk wat tips gezet waar ik tegenaan liep, scheelt jou weer extra stress haha.
Ik ben erg benieuwd hoe die geworden is.
Hoe lang nog voordat je prinsesje jarig is?

Liefs Reneke

Terug
Bovenaan