Verklaring stilte

Hee meid,
Probeer het rustig aan te doen, die hoor je misschien wel heel veel.maar stress of je niet lekker voelen is ook niet goed voor je kindje.Ik hoop dat ze je een beetje goed bijstaan.Ik denk aan je..

Liefs, Nice

O, meid wat heftig! Veel sterkte ermee... het lijkt me helemaal niet makkelijk! Dat zijn die andere 20 weken bijna niet af te wachten...!

knuffel

Jee zeg, krijg gewoon kippevel en moet je bekennen dat ik een traantje voor je heb weggepinkt

Wat fijn dat je man je zo goed ondersteund en helpt, en dat je andere kleine mannetje het zo goed doet!!!

Maar wat ontzettend vervelend voor jou zeg... De weken mogen voor jou voorbij vliegen...

Succes en hou vol, straks dat kleine wondertje en als het goed is dan bijna van alle kwalen af...

we denken aan je!

gefeliciteerd met je zoon.
heftig verhaal meid.pppffffff
je kan hier altijd je hart luchten.
wens je veel sterkte en hoop dat je je snel wat beter gaat voelen.

o_O Wat een lieve reacties allemaal. Dar doet me echt reuze goed =)) (Ik moest zelfs huilen) Ik probeer inderdaad zo positief mogelijk te blijven en mezelf op te peppen anders houd ik het niet vol.

Vandaag was ik bij de diabeet-dietiste en mijn suiker/glucose gehalte is nu stabiel. Ik heb een dieet gekregen en dat zou me door de zwangerschap moeten helpen. Ook heeft ze me gewogen en ik ben gedurende de gehele zwangerschap slechts 2 ons aangekomen. Ik ga er straks nog slank uitkomen hehe

Verder hebben we de 13e een afspraak bij de Gyno en zien we onze kleine man weer en de 19e een afspraak bij de POP-meneer. Dan horen we wss ook of ik wel of niet in het ziekenhuis moet blijven.

Ik hoop het niet want de 20 heeft mijn mannetje een langweekend weg geboekt naar een 5sterren kasteel/hotel met spa enzovoorts bij Brussel. Hij gaf het me voor mijn verjaardag vorige week om eens goed te kunnen onspannen en er eens helemaal uit te zijn.

Verder tel ik de dagen of tot 30aug en kunnen we niet wachten tot we onze zoon in onze armen kunnen houden. =)))

Ik heb m`n voeten en benen opgezet, en heb er flink de balen van want ga morgen op vakantie, maar als ik jou verhaal toch lees dan vraag ik me af wat ik loop te klagen!
Wat vervelend voor je! Hopelijk word je pijn snel minder. Wel fijn dat je weet dat het met je kind wel goed gaat, heb je niet al die ellende voor niets.

heey meid

wil je veel succes wensen ik ben 21 weken zwanger van waarschijnlijk ook een zoon dit is me vierde zwangerschap waar van 1 een miskraam en heb net als jij een depressie en ook geen makkelijke zwanerschap alleen ik heb zwangerschapssuiker antistoffen depressie verstopping en erge vorm van eczeem weet het is niet het zelfde maar wil je toch wel ff laten weten na regen komt zonneschijn en in september kun je genieten van je kleine mannetje en al valt het niet altijd mee ik weet het zelf genieten valt niet altijd mee
maar wil je toch wel succes en sterkte wensen

groetjes tamjoh

Terug
Bovenaan