verkouden/griep en zwanger

Hoi meiden,

Poeh wat voel ik me momenteel ellendig.
Was nog steeds misselijk en moe, maar nu ben ik ook nog eens zwaar verkouden erbij geworden. Zat er al op te wachten, want me zoontje is hartstikke verkouden, dus wist ook wel dat ik het ook zou krijgen. Maar bah!!!!!!! En er zijn nu ook nog weinig zelfzorgmiddeltjes die je mag in nemen.
Uitzieken wordt dus ook moeilijk met een kleintje van 20 maanden.
Iemand nog goede tips???

PS sorry voor me geklaag.

Liefs marielle 14+1 weekjes

hai ,rot voor je dat je ziek bent,mischien dat thee met citroen helpt?Dat neem ik ook altijd als ik verkouden ben.Voor de rest mag je alleen paracetamol he,het beste is lekker uitzieken voor zover het kan met een kleine uk!
Ik wens je beterschap toe!
groetjes 16wken6dg

Hoi Marielle,

Ik heb gisteren op bed gelegen met griepachtige verschijnselen. De misselijkheid ging net iets beter en nu dit erbij. Vandaag voel ik me gelukkig iets beter.
Mijn man heeft gisteren vrij genomen om voor onze 2 kids te zorgen want ik kon nog niet eens zitten.
Helaas is er weinig aan te doen, behalve uitzieken en veel vitamientjes eten.
Sterkte Nienke

Hai Meiden,

Sterkte allebei ik hoop dat jullie snel herstellen!

T enige dat bij mij altijd helpt is idd thee maar dan met honing. Verzacht de keel toch een beetje.

Verder veel slapen maar dat moet idd wel kunnen.

Beterschap!!

Anne, 16w5d

ik ben ook verkouden en zwanger maar drink elke dag en beker warme melk met honing.

Ik wil van de week mama totaal gaan halen.
Kijken wat dat is.
Ga in geen geval aan de visolie!!
Vieze dingen!

Mag je ook geen hoestdrank dan?

Ik ben ook mama totaal aan het slikken. En zodra ik daar mee begon ging mijn vermoeidheid ook langzaam weg.
Kan natuurlijk toeval zijn, maar baat het niet, dan schaadt het niet!

Hoi meiden,

Ik slik al mama totaal. Ben dat in de vorige zwangerschap toen op aanraden van de vk gaan doen. En indd ook zonder de visolie, Bah!!!!
Maar de moeheid blijft gewoon, net als de vorige zwangerschap.
Thee met honing heb ik vaker gehoord indd, maar jah, dan moet je wel honing lusten hahahah.
Heb maar een paracetemol genomen en lekker op bed gelegen, toen me zoontje ook sliep.
Nu maar hopen dat het snel weer over gaat.

Liefs marielle

Terug
Bovenaan