verkouden

wij hebben sinds kort van natusan badspul om de luchtwegen vrijer te maken.. Zit zeg maar zo'n speciaal luchtje aan waardoor je neus open gaat.. werkt goed hoor.. en je hebt speciaal voor babies (in plaats van dampo) LUUF.. Dat smeer je op het borstje en ruggetje 2x per dag.. doet ook wonderen.. succes..
 
Hoi
ons zoontje is ook verkouden en begint nu ook te hoesten maar bij hem zit er slijm dat hoor je als hij hoest.
wat zou je daar tegen kunnen doen.

alvast bedankt groetje jenny
 
ik gebruik Tussikind van VSM(zie elders hierboven). Dit is homeopatisch en voor kriebel EN vastzittende hoest. Dat slijm wat je hoort valt volgens mij onder vastzittende hoest.
gr. 1e Anoniem
 
Soory, kom niet elke dag op dit forum. Ik heb neuszuigertje niet zelf gekocht maar volgens mij heeft mijn man 'm gewoon bij de drogist gehaald. Het leek trouwens beter te gaan met Emma, maar nu hoest ze ineens weer heel erg, vooral 's nachts, en ze heeft het ook benauwd, een beetje piepende adem. Kan door het warme weer komen, maar we gaan toch maar even naar de huisarts vanmiddag!
groeten, Mischa
 
Maakt niet uit hoor, ik kom er ook niet elke dag op. Ik heb al zo'n neuszuigertje gekocht bij de drogisterij. Is van het merk Bibi.
Met mijn zoontje gaat het nu wel weer beter. Heel af en toe een hoestje, maar denk dat dat gauw weer over is. Zijn neusje is in ieder geval weer vrij. (zonder de neuszuiger gebruikt te hebben, geeft niks..ik heb in ieder geval zo'n ding in huis!) Vervelend dat Emma weer zo hoest. Hoop dat het vanmiddag goed is gegaan...
 
Nou, de huisarts heeft Emma onderzocht en ze heeft astma! Dus nu mogen we met ventolin aan de slag. Toevallig gaan we volgende week naar de kinderarts (couveuse-nazorg) en dan gaan we heeel veeel vragen stellen!
groet, Mischa
 
Terug
Bovenaan