Verkouden :((

Hallo Allemaal,

Geen ramp, maar echt fijn is het niet! Ben sinds gisteren verkouden keelpijn, hoofdpijn en verstopte neus :((

Wat mag je allemaal hebben tijdens de zwangerschap? Ik hoor nu dat er veel mensen ziek zijn dus echt graag naar buiten ga ik niet..dus ook niet naar de dokter om het allemaal na te vragen wat ik er allemaal tegen kan doen...

Weten jullie wat je allemaal mag en kunt doen?

Liefs,
 
Pff ik weet het niet wat betreft paracetamol...In woon sinds een half jaar in Duitsland.....Van herkomst uit Rusland...Dus ik hoor super veel...In rusland bijvoorbeeld raden ze paracetamol absoluut af, en ik duitsland ook...Ik heb het vaker nodig gehad, maar ik durfde hem toch niet in te nemen...

thee..honing..warme melk...citroen en andere fruit...meer kun je niet doen denk ik..

En neusspray dan??
 
Paracetamol mag hoor............is een lichaamseigen stof......wel aan de doseringsvoorschriften houden!

Neusspray gebruik ik ook maar dan wel even overleggen.

Je kan toch ook even bellen met de huisarts dan?

Dit soort dingen kan je beter niet op een topic vragen meid, ik vind het te link, bel gewoon je huisarts.................

Liefs
 
Vreemd hoor, paracetamol is een van de weinige dingen die juist wel mogen!! Volgens alles en iedereen.

Stomen met kamille helpt ook (eventjes).

Beterschap
 
Paracetamol kun je gewoon gebruiken. Verder kun je stomen met kamille, dampo mag niet. Neusspray mag wel, maar dan wel voor kinderen. Verder kun je ook Luuf gebruiken (dampo voor kids) om je borst mee in te smeren. Honing moet je wel mee oppassen ivm bacterien. In ieder geval heel veel beterschap ermee en hopelijk ben je snel beter.
 
Terug
Bovenaan